Nyt on pakko harmautua...hävettää tämä kysymys.Vastatkaa nyt edes joku...!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julia

Vieras
Hävettää kun täällä tälläsiä kyselen kun ei tämä mikään lääkäri palsta ole mutta aamuun tuntuu olevan pitkä kun jännitän lääkäri käyntiä....

Mulla peilattiin muutama kk sitten kurkku,tuonne äänihuuliin saakka,Sieltä löytyi kyhmy joka on kuitenkin hyvälaatuinen.

Pelästyin kyhmyn löytymisestä niin että ihan oikeasti unohdin kertoa lääkärille tästä vaivasta:Mulla kipeytyy kurkku tosi kipeäksi vasemmalta puolelta pikkusen nielun kohdasta alas päin...kipu niellessä ja särky kestää aina sellasen reilun viikon,taas katoaa ja palaa muutaman viikon kuluttua.

Mua todella on alkanu mietityttää että eihän mulla mitään kurkkusyöpää vaan olis 14 vuoden tupakoinnin jälkeen...*Tähän sellanen nolona hymiö*

Mietin sitten että jos olis syöpää vaikka,olisko se näkyny kun kurkku peilattiin?Imusolmukkeet turpos taas mahdottomiksi kaulan alueella,vasemman puoleinen imusolmuke niin kipeä ettei koskea voi ja näkyy ulospäinkin noin puolet kanamunan kokosena...kääk.

Aamu ei tuu millään kun tätä mietin...voisko esim isot nielurisat aiheuttaa tälläsen vaivan....*Miettii hän* =(

Flunssaa tämä ei ole,tätä jatkunut nyt useita kuukausia,ehkä helmikuussa tais alkaa.Ja aina toistuu vaan...

En valitettavasti osasa sanoa mistä on kysymys, mutta jos kipu on kurkussa sellaisessa kohdassa, joka ei periaatteessa ole mahdollista peilistä nähdä, ei silloin ole kyse risoista, ei nielu- eikä kitarisoista. Tiedätkö, kerro lääkärillesi, parempi katsoa kuin katua. En usko, että mistään vakavasta on kyse, mutta saatpahan sitten nukkua yösi rauhassa!

Yhteistyössä