Nyt on pakko hehkuttaa... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mulla on joku kevätpuhdistautuminen meneillään, tai sitten oon vihdoinkin saanu kaikki tekemiseni ja syömiseni tasapainoon..

Mä olen nimittäin laihtunut!!! :D Vaatekaapista ei löydy enää ainuitakaa farkkuja jotka ei mahtuis päälle! JEEEEEEE!!!! Mä viimeks 3 viikkoa sitten kokeilin ja siellä oli muutamia joista ei ollu toivoakaan ja nyt ne menee päälle!Vaaka ei näytä vielä mukavia lukemia, mut senttejä on alkanut häviämään, esim. vyötäröstä 2kk aikana on lähteny 11cm, aatelkaa 11!!! Ihan mieletöntä... :D

Mulla on niin hyvä mieli että.. :) Ehkä mä sittenkin kehtaan kesällä kulkea mekossa..

Korjasin ruokailutottumuksia ja aloin liikkuu säännöllisesti. :) Eli kyl mä herkuttelen edelleen enkä laske kaloreita, panostan vaan siihen et syön säännöllisesti ja pidän annoskoot kohtalaisina enkä mätä sitä koko suklaalevyä kerralla naamariin.. ;) Ja vettä pitää muistaa juoda, jos sen lopetan niin tyssää mun aineenvaihduntakin..

Oon mä joskus noita ihan oikeita laihareitakin kokeilla mut en saa niillä pysyviä tuloksia vaan näin on mulle paras. :)

Piristi kyllä päivää huomata tämäkin asia. :D

Onnittelut :)
Mulla on sama edessä . Tänään sain lekurilta luvan lenkkeilyyn. Koko talvi mennyt erinäisten vammojen hoitamiseen :( ja kiloja tullut ihan sairaasti .
Kävin jo heti ekalla lenkilä ja olo ihan eri :) eikä tee edes suklaata mieli jess!!!!

Yhteistyössä