Nyt on pakko kysyä että mikä hlvtti tossa pippassa on niin ihanaa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt pippaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mieltä. Kroppa kiinteä, mutta kasvoissa ei mitään erityistä. En myöskään ymmärrä koko vouhotusta. Luulen, ettei sitä kauan kestä, ellei hän ala seurustelemaan jonkun tunnetun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt pippaan;25787252:
Siis tossa pippa middletonissa?????????? Miksi sitä hehkutetaan kokoajan "jumalainen pippa" "pippan peppu" pippa sitä ja tätä. EIHÄN TOI OLE EDES HYVÄNNÄKÖNEN :D Mitä ihmettä??

Ruotsiin saapuvan Pippan nimi naurattaa paikallisia: Ruma sana! | Viihde | Iltalehti.fi mikä tossa naamassa/naisessa on niin upeaa että sitä pitää kokoajan hehkuttaa? :D mulle ei aukene, kertokaa te jos näette jotain mitä minä en.

Vartalo.
Ja kaikki se, mitä sinussa ei ole.

Sinä siinä söpönä...
images

No taalla Britanniassa naiset ei oo kamalan kauniita (eika miehet komeita), niin ei vaadita paljon, etta noteerataan kauniiksi. :D Ja sitten iltapaivalehdet vaan suomentaa The Sunin artikkeleita.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25787585:
kuka se on. :O

En mäkään oo oikeesti koskaan kuullutkaan. Ja kun avasin ketjun niin ajattelin että joku katkera mies siellä tilittää jostain naisesta että toi pippa on uusi pipari/piirakka eli suomeksi pillu. :laugh:

Kaulasta alaspäin vartalo on hyvin muodostunut, symmetrinen, sopusuhtainen ja kiinteä mutta valitettavasti Pippan kasvot ovat sen kanssa aivan eri paria, aivan liian lapsenomaiset ja hempeät. Maailmasta löytyy tuollaisia vartaloita paljon kauniimmillakin kasvoilla varustettuna, Pippa näyttää kauniilta vain aurinkolasit päässä.

Yhteistyössä