Nyt on pakko kysyä (tuohon miehelle flirttailuun liittyen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Oikeastiko täällä ihmiset sietää ystäviltä mitä tahansa käytöstä: ihmettelen noita kommentteja tuolla joka kokee ongelmaksi ystävänsä käytöksen miestään kohtaan. Teitäkö ei yhtään häiritsisi katsoa kun kaverinne kiehnää ja hinkkaa itseään mieheenne, olisi koko ajan äänessä ja menossa kuin duracell pupu ja käyttäisi puolet rintavarustuksesta paljastavia vaatteita, ihan sattumalta tietenkin, juuri miehenne aikana?
Mulla meinasi yhden kaverin kanssa mennä totaallisesti hermo ja välit meidän suhteen aika alku aikana, mutta ilmeisesti (kö??) mä olen sitten se itsetunto ongelmainen tässä, niuho tiukkapipo? Mulle on yksi lysti, miten naiset yleensä käyttäytyy miestä kohtaan, mutta jos se nainen on mun ystäväni..

Ja en tarkoita tässä mitään kevyttä pientä humoristista juttua, mikä on kaikin puolin kaikille osapuolille viatonta. Vaan sellaista totaallista tyrkyttämistä.

Joo ei ala kukkaan ystävistäni itseään minun ukolle tyrkylle pistämään. :)

Jos alkaa, on hyvin pian entinen tuttavuus. Ei vain siksi, että minä en siitä tykkää, mutta ei tykkäis ukko itsekään. (miten sen kanssa vois olla vaivautumatta?)

Ei tosin ole tarvinnu testata käytännössä. Hyvä niin. Mutta en pidä tota omana heikkoutenani, vaan merkkinä toimivasta järjestä. :xmas:

No hittolainen, kai se olis mulle ihan sama jos joku tuollasessa tilanteessa aattelis mun olevan tiukkapipo sen perusteella etten hyväksyisi hinkkaamista...
Mutta ei mulla koskaan ole ollutkaan dillejä frendejä. :saint:

Mä ymmärrän tuon ketjun aloittajaa,tosin tässä tapauksessa mieheni pisti 2 kaverinsa kanssa välit kokonaan poikki juuri tuon flirttailun vuoksi,olivat koko ajan kimpussani,kiehnäsivät,vitsailivat,yrittivät iskeä kun mies ei ollut paikalla..loppujen lopuksi soittelivat ja tekstailivat minulle kumpainenkin,toista kesti YLI vuoden :( mä en todellakaan itsekkään enään jaksanut ja hyvä näin,tuossa punnittiin kuka on oikeasti kaveri ja kuka ei ja ulkopuolisille se varmasti näyttikin siltä ihan viattomalta flirtin yritykseltä miehen kavereilta.

Varatuille flirttailu on sallittua vain ja ainoastaan sanallisesti. Mun mielestä. Mun ystävä saa flirttailla mun miehelle, ja toisin päin kun se on rehellistä eikä sellaista jota pitää tehä mun selän takana. Mut jos menee hinkkaamiseksi ja lääppimiseksi, niin sitä en hyväksy. Sairasta jos pitää hakea jotain hyväksyntää tolla tavalla.

olen sen ketjun aloittaja.mä en siedä sitä käytöstä,että ystäväni oli aluksi minua kohtaan niin kiva,mutta pari vuotta meni ei minua huomannukkaan vaan minun mieheni..siis se että joku tätä asiaa puolustelee niin taitaa tuntea omassa sydämessään pistoksen että on tullut käyttäydyttyä väärin.Ainakin omasta puolesta voin sanoo ettei mun tartte kellekkään flirttailla koska saan omalta ukoltani kaiken,ja ollaan oltu jo 10v yhdes.

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:
Varatuille flirttailu on sallittua vain ja ainoastaan sanallisesti. Mun mielestä. Mun ystävä saa flirttailla mun miehelle, ja toisin päin kun se on rehellistä eikä sellaista jota pitää tehä mun selän takana. Mut jos menee hinkkaamiseksi ja lääppimiseksi, niin sitä en hyväksy. Sairasta jos pitää hakea jotain hyväksyntää tolla tavalla.

Miks pitäs flirtata edes sanallisesti? Musta toi on typerää koko flirttailu ystävältä tapahtupa se miten tahansa.. Ei sellainen ole sit oikee ystävä!

Jos joku käyttäytyisi tuolla tavoin miestäni kohtaan, niin hänen velvollisuutensahan se olisi sanoa jos se häntä häiritsisi eikä mun. Mä hymyilisin vienosti vieressä ja seuraisin tilannetta mielenkiinnolla =) Jos joku oikeasti tulisi esittelemään rintavarustustaan isännälle, niin olisin vain iloinen miehen puolesta, että on jotain mukavaa mitä katsoa.

Mutta, me ollaan isännän kanssa oltu yhdessä kohta 21v, eikä voida kumpikaan kuvitella eroavamme. Ollaan ns. kasvettu yhteen ja varmoja toisistamme. Sillä voi olla merkitystä munkin käytökselle =)

Pitäisikö lisätä vielä, että ollaan oltu kyllä varmoja toisistamme aika alusta saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja miun mielipide:
Miks pitäs flirtata edes sanallisesti? Musta toi on typerää koko flirttailu ystävältä tapahtupa se miten tahansa.. Ei sellainen ole sit oikee ystävä!

Minusta ero sanallisen flirttailun ja rattoisan keskustelun (vastakkaisen sukupuolen kanssa) välillä on hiuksenhieno. Joku mustasukkaisempi saattaa pitää kaikkea nauramista jo flirttailuna, toisen mielestä myös eri sukupuolten välillä voi heittää hauskaa juttua ilman että kyse on mistään ihmeellisemmästä.

mun ystävä tuli oman miehensä kanssa meille saunomaan ja sanoa paukkas et menee mun miehen kans saunaan,johon vastasin nauraen et siitä vaan,jos mies lähtee et minä sitten menen sun miehes kans,ihan leikin päältä tarkoitin ja luulin et ystävänikin tarkoitti samaa,no kysyi sitten mieheltäni ja kun mies sanoi et ei nyt kuitenkaan niin tokas jo vihaisena et olen luvannut et mennään nyt,siinä sitten seliteltiin ja noloin oli tää mun ystävän mies,vaikka ei ko.keskusteluun juuri osallistunut että näin meillä

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Jos joku käyttäytyisi tuolla tavoin miestäni kohtaan, niin hänen velvollisuutensahan se olisi sanoa jos se häntä häiritsisi eikä mun. Mä hymyilisin vienosti vieressä ja seuraisin tilannetta mielenkiinnolla =) Jos joku oikeasti tulisi esittelemään rintavarustustaan isännälle, niin olisin vain iloinen miehen puolesta, että on jotain mukavaa mitä katsoa.

Mutta, me ollaan isännän kanssa oltu yhdessä kohta 21v, eikä voida kumpikaan kuvitella eroavamme. Ollaan ns. kasvettu yhteen ja varmoja toisistamme. Sillä voi olla merkitystä munkin käytökselle =)

Pitäisikö lisätä vielä, että ollaan oltu kyllä varmoja toisistamme aika alusta saakka.

No me ei olla oltu yhdessä kahtakymmentä vuotta, mutta varma mä tuosta miehestä olen. Sen sijaan en ole ihan satavarma siitä tarvitsenko ystäväkseni ihmistä, joka yrittää omaa egoaan pönkittää mun mieheni huomiolla. Vaikka jäikin aina toiseksi, silloin ja jäisi edelleen. Mutta silti: kuinka kehtaa edes yrittää?

Yhteistyössä