Alkuperäinen kirjoittaja ni höh :(:
Tuntuu ettei meillä ole mitään tulevaisuutta yhdessä.
Ollaan oltu n.10v yhdessä , minä olen 25, mies hieman vanhempi, meillä on 5v lapsi....ja jotenkin on alkanut tuntua siltä, että täma liitto on kasassa vaan muksun takia. Minulla on olut tälläisiä ajatuksia jo pari kertaa aiemmin, mutta jotenkin olen saanut itseni sen yli. Silloin mies on tsempannut ja toiminut toisin. Mutta nyt se iski taas, tajusin, että en halua elää näin!! Kyllähän minä välitän miehestäni, mikä on ihan selvää kun näinkin kauan ollaan yhdessä eletty ja lapsi tehty... mutta en voisi sanoa sitä miehen ja naisen väliseksi rakkaudeksi!

Ja lapsihan rakastaa isäänsä yli kaiken. Isi on maailman napa! ( johtunee varmaan siitä, kun mies viettää aika harvoin "laatuaikaa" pojan kanssa.)
Musta tuntuu siltä, että minulla on kaksi lasta! kun joudun huolehtimaan kaikesta yksin, tarkoitan nyt kotia ja muuta....kun hän on hieman itsekäs ja miettii omaa etua ennen kaikkea. ...
Ja minulla ei ole paikkaa mihin mennä , koska koko tukiverkostoni asuu toisessa kaupungissa ja minä en ole valmis muuttamaan sinne ....
HALUAISIN JO RATKAISTA ASIOITA,mutta en tiedä miten... en ole muuten miehelle puhunut tästä vielä mitään...Mutta hän varmaan tajuaa, että kaikki ei ole hyvin, koska olen käyttäytynyt "oudosti" viime aikoina....