Nyt on pakko saada valittaa turhasta: ärsyttää katsella sivusta työpaikkaromanssia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhei...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhei...

Vieras
Ja syy tähän: toinen osapuoli, mies, on kauhen rivo ja härski, julkea. Kaikkia kohtaan, tämän miehen kanssa ei pysty juuri ollenkaan keskustelemaan normaalisti, kun vääntää jokaisesta sanasta jotain pervoa. Vaivihkaa koskettaa, minuakin, muka ohi mennessää pistää käden lanteille tai takapuolelle. Olen sanonut, että minuun älä koske, jos et ruuhkassa mahdu heti ohi, niin voisitko pyytää siirtymään, koskettamisen sijaan.

Mutta siis, tämä mies, joka risoo minua älyttömästi, on saanut romanssin aikaan erään naisen kanssa. Tämä valkeni meille muille vahingossa, mutta nyt asiaa osaa tarkastella kunnolla. Ärsyttää tämän ilmeisen matalaa tasoa vaativan naisen muikistelut kun seisovat miehen kanssa vierekkäin. Ärsyttää, kun näen että mies läpsii tätä naista takapuolelle, muka "kenenkään huomaamatta". Ärsyttää koko "pariskunta", en voi ymmärtää miten joku voi suostua sellaisen pervessin ja sovinistinkin miehen heilaksi.

Että jurppii! Oksettaa vain tuollainen pariskunta jotenkin. Yök. Ja sitä joutuu katselemaan viitenä päivänä viikossa.. x(

Ja turha vetää kateuskorttia pöytään! Tämä asia vain puhtaasti INHOTTAA!

Joo ehkäpä se nyt jättää muut rauhaan. Mutta en mäkään kyllä tykkäis kattella toisten lääppimistä työpaikalla. Ne lääpinnät voi jättää vapaa-aikaan. Pieni hellittely tietty ok.

En kyllä tiedä, osaako ko. mies keskittyä kunnolla mihinkään. Jutut ei ainakaan ole laimenneet ollenkaan vaikka luulisi vähän kaksimielisin ajattelun lauhtuvan, kun pääsee bylsimään.

Ehkä heidän mielestään heidän rakkautensa on "kaunista", mutta kyllä minua vain yököttää, siinä pariskunnassa ei ole mitään kaunista.

Ja naisen facebook seinä on täynnä kaikenlaisia musiikkivideo linkkejä, Saija Varjuksesta Himiin, rakkauslöpinää. Voe voe..

Kiitos kun saa avautua..

Yhteistyössä