Nyt on psykiatriset testit käyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin huoltava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin huoltava

Vieras
Nyt on psykiatriset testit käyty ja joka testissä on todettu että MITÄÄN poikkeavaa lapsessa ei ole havaittu.

Eli ei mitään viitteitä keskitymiskyvyn puutteesta. Lapsi on taitava, äo ikäistään korkeampi, sosiaaalisesti taitava ja menestyi erinomaisesti kaikissa testeissä. Hyvä käytöksinen ja ahkera. Ei mitään häikkää missään löytynyt. Ei mitään sellaisesta käytöksestä mihin vedoten päiväkoti oli psykiatriselle "lähettänyt".

Tulloksena lausunto että "päiväkodissa on jotakin".

Taustaa: päiväkoti vaati lapselta diagnoosia ja ehdotti psykiatrisia tutkimuksia. Shokki minulle yh-äidille, jolla raskasta muutenkin.

Luulin jo menettäneeni järkeni, kun päiväkodista ruvettiin vaatimaan että otan lapselle ajan psykiatrille. Lapsen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, eikä kukaan ole koskaan huomannut mitään poikkeavaa lapsessa, vaikka ammattikodinhoitajaakin olen käyttänyt hoitoapuna. Nyt pskiatrinen hoitaja hellästi "heitti" meidät ulos em. lausunnolla ja sanoi että hoitkaa puhumalla tilanteet päiväkodissa kuntoon ja teidän ei todnäk tarvi kyllä koskaan enää tänne tulla.

Jos henkilökunta ei jostain kumman syytsä pidä sinusta tai lapsesta? Vähän haiskahtaa siltä.
Musta ei yhessä tarhassa pidetty ja tasan oli eri kohtleua minulle ja aina oli jotain minussa vikana..(siis kun olin lapsi) ei kukaan nyt lasta usko vaan ajattelee lapsen sanovan vain koska on lapso ja luulee että häntä syrjitään. Nyt aikuisena voin sanoa että asia tosiaan oli näin.

Pitääkö ne sua jotenkin huonompana tms? :O

Meillä pakotetaan lasta joka on ujomman puoleinen, psykiatrisiin testeihin. Ei mitään ongelmia kyllä lähipiirin havaittavissa, on hyväkäytöksinen ja sosiaalinen tyttö, mutta kun nuo "asiantuntijat" haluavat. Ei mitään järkeä siis. Jos kieltäydymme, uhataan huostaanotolla.

Yhteistyössä