Nyt on ruma pintelin profiilissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan ittes näkönen oot... :snotty: Ja jos ei sulle vielä ole sanottu, niin viina ja rööki vaikuttaa ihoon, että jos nätimpi haluat olla, niin...
Saanko hieman kehua? :whistle: Kehun kuitenkin. :D Viikko sitten olin kosmetologilla meikattavana ja hän mulle sanoi kun kerroin etten oo koskaan käyny ihonpuhdistuksessa ym...niin eipä mun kuulemma paljon tarvi käydäkkään. :xmas: Ja mun ripseni on kans taivaallisen pitkät. :heart:

tavallisen näkönen nainen. sen mitä tuosta kuvasta nyt voi päätellä kun on katse lattiaan... mutta laitappas semmonen kuva missä katot suoraan kameraan perusilme naamalla niin sitten osaan sanoa että miltä oikeesti näytät ;)

No Pintelinin oon aatellu samanlaiseks, ehkä vaaleemmaks. Vaikee sanoo, kun kattoo lattiaan ja mutruilme naamalla.

Auryn taas... Luulin sua tosi simpsakaks, semmoseks barbie-maiseks. Näytätkin vähän poika-tytöltä. :whistle: :)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mullekkin kommenttia ku pintelinillekki!!!! |O :saint:

Tossa kuvassa oot maria guzenina, muissa kuvissa punatukkanen heikkopeikko, tai mikä muumeissa on se yksi nainen, sen pikku-myyn äiti kai, niin sen näkönen.
Hyvännäkönen, tuli vaan nuo mieleen. =)

Yhteistyössä