Nyt on semmonen remppaharmitus, että kaipaan vähän kannustusta. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli ollaan rempattu uutta taloa ennen muuttoa. Tai siis siellä on ollut useampia tekijöitä, ulkopuolisia ja sitten ihan lähipiiriä auttelemassa.

Ja vaikka moneen kertaan näytin viime viikolla kodinhoitohuoneen vetimien paikat niin silti ne oli väärin. Tai siis paikat oli oikein, mutta kaappien vetimet oli laitettu pystyyn eikä vaakaan kuten tarkoitin.

Ja joo sillä tavalla laitetaan paljon ja varmaan perinteisesti enemmän eli laatikot vaakaan, kaapit pystyyn. Mutta silti harmitti. Lisäksi yksi vedin oli hiukan eri tasossa viereisen kaapin vetimen kanssa niin sekin harmitti.

Lisäksi vielä harmittelin mielessäni yhtä vessan kaappia mistä väännettiin miehen kanssa ja olisi vaan pitänyt päätyä lopulta siihen toiseen ratkaisuun. Ihan mitätön juttu, mutta itseppä valittiin eikä varmaan kukaan muu mitään huomaakaan.

Enemmän harmittaa noi vetimet, kun olin ne vaakaan suunnitellut. Vessassa nyt myös pystyssä, kun sinnekin piti laittaa ne vaakaan.

Mutta ei niitä enää voi muuttaakaan niin sanokaa mulle, että ei haittaa. :(

Silmä tottuu joo nopeasti. Kyllä minä sen tiedän. Ja itseasiassa tänäänkin kävin siellä ja pyörin moneen otteeseen ennen kuin yhtäkkiä tajusin, että ne hemmetin kahvat on väärin. Eli ei ne sieltä samantein munkaan silmille pompanneet. Mutta nyt kun mietin niin se vaivaa tietysti. Ja tämä väsymys.

Ja on tosiaan ihme juttu että keittiössä n eon koko ajan olleetkin niin eikä ole ihmetyttänyt ja harmittanut pätkän vertaa. Mutta ei ollakaan itse tehty sitä keittiöö.

EIkä ne nyt tosiaan huonolta näytä. Sikäli parempi, että kahva olisi kulmakaapeissa vaakaan laitettuna ollutkin vähän huono, kun se olisi ollut lähes keskellä väkisinkin, vaikka olisi koittanut laittaa reunempaan. Sitä pyörittelin mielessäni useaan otteeseen, kun niitä katselin.

Mies oli alunperin ne noin suunnitellutkin, mutta minä älläsin niitä vaakaan.

Mies tuli kotiin eikä käsitä miksi mua harmittaa se noin. Ei ota hänellä yhtään silmään. Veljeni jolle soitin asiasta ja joka tekee remppahommia niin sanoi,että luultavasti hän ei olisi huomannut mitään ellen olisi sanonut. Ymmärsi toki miksi harmittaa.

Kyllä niihin oma silmä varmasti tottuu nopeasti, eihän tuossa mitään maata mullistavaa ole kuitenkaan käynyt (valmistusvirhe tai joku muu kämmäys, mikä hidastaisi aikataulua tms).

Väsyneenä sitä varmasti ajattelee asiat suuremmalla mittakaavalla mitä ne oikeasti ovatkaan :)

[QUOTE="alkup";27607608]Niinhän sitä tekee ja tosiaan kukaan muu ei varmaan hoksaa mitään. :/[/QUOTE]

Todennäkösesti ei, ellet mene asiasta sanomaan ja kädestä pitäen näyttämään mistä on kyse :) Kyllä se kuule siitä suttaantuu! :)

Kaveri itki keittiörempan jälkee jotai kolhua kaapin alareunassa olevassa listassa, jota ei huomannu ku metrin päästä. Aikani kitinää kuunneltuani totesin et voin piirtää mustalla tussilla ympyrän siihen ni näkyy paremmin...

[QUOTE="Vieras";27612017]Kaveri itki keittiörempan jälkee jotai kolhua kaapin alareunassa olevassa listassa, jota ei huomannu ku metrin päästä. Aikani kitinää kuunneltuani totesin et voin piirtää mustalla tussilla ympyrän siihen ni näkyy paremmin...[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä