Nyt on taas päivän ihme eväät tehty...

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Paprikoita jossa täytteenä pekonimakkaraa, juustoa ja munaa.

Jääkaapissa on juustokakku, jonka pohja on tehty hasselpähkinärouheesta, mantelijauhoista ja voista.
Päällimmäisen kerroksen tein parista vadelmasta ja kahdesta lusikallista jotain sekametelihedelmävauvansosetta...

Saap taas nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Karppisafkoja? :)

Kyl.

Mähän olen siis supersurkea kokki ja kun salaatti juustolla rupes maistuu puulta niin aloin kehittelemään kaikkea ihmeellistä, eikä noi aina maistu ihan niin hyvältä kun olin suunnitellu.
Mä oon myös aloittelemassa karppausta, tai siis pari päivää karpannut. Mutta, mä olen ennestäänkin syönyt salaatteja yllinkyllin, niin ne maistuu valmiiksi jo puulta. :/ Eli jos noista tuli ok, varsinkin kakusta, niin vinkkaa mulle. :wave: Mulla itselläni kun ei nykyisin mielikuvitus riitä kehittelemään mitään uutta. :ashamed:

Mä oon myös aloittelemassa karppausta, tai siis pari päivää karpannut. Mutta, mä olen ennestäänkin syönyt salaatteja yllinkyllin, niin ne maistuu valmiiksi jo puulta. :/ Eli jos noista tuli ok, varsinkin kakusta, niin vinkkaa mulle. :wave: Mulla itselläni kun ei nykyisin mielikuvitus riitä kehittelemään mitään uutta. :ashamed:

Pakko ostos on hermesetas makeutusneste, hiilareita 0 ja se on varsin hyvää esim rahkan makeuttajana!
http://www.fineli.fi/ on mun raamattuni.

Mä kerron kuin kaakun kävi, toi päällinen tais ainakin jäädä mehuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:

Pakko ostos on hermesetas makeutusneste, hiilareita 0 ja se on varsin hyvää esim rahkan makeuttajana!
http://www.fineli.fi/ on mun raamattuni.

Mä kerron kuin kaakun kävi, toi päällinen tais ainakin jäädä mehuksi.
Eli, mä suuntaan kauppaan ja ostan hermesetasia. :) Tosiaan, tuo finelli, miten mä en nyt sitä ole tajunnut. :ashamed: Kiitos vinkistä. :wave:

Kakusta tuli hyvää ja laitoin sulle yv:tä :wave:

Yhteistyössä