nyt on tämä mamma AIVAN loppu...ei mitään järkeä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Hitto kun täytyy aina liioitella |O . Piti tehdä sämpylöitä ja riisipuuroa. No, tein HITOSTI sämpylöitä ja riisipuuroa. Ja sitten pitsaa ja kinkkukiusausta. Ja sitten hokasin että teen ruisleipää samalla. Nyt on ruisleivät liinan alla, mutta en viitsinyt turhaan pitää uunia päällä. Joten teinpä vielä murotaikinan ja väsäsin omenahillopiirakkaa...se on nyt uunissa.

Välissä vielä tietty tein eilisistä potuista paistiperunoita, tyhjensin ja täytin tiskikoneen ja vielä odottaa lattiat imuroimista :headwall: :headwall: .

Mulla on kaikki paikat tulessa ja väsyttää ihan hurjana. Ja jos nyt synnytys käynnistyy, niin enhän mä piru vie jaksa synnyttää |O .

Eikö joskus vois olla liioittelematta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Oot ahkera:
Pesimisvaihe päällä turbovaihteella?

Ei kyllä mä olen aina ollut tällanen. Ei vaan ymmärrä tyhmä lopettaa, vaan sykkii niin kauan että kaatuu raatona sängylle :headwall: .

Toisaalta välillä on sitten niitä päiviä kun on tyytyväinen jos saa yöpuvun päältään :whistle: .

Mutta jotain ihme levottomuutta on kyllä nyt ilmassa. Mieskin joutui pakottamaan mut välillä lepäämään kun oltiin mökillä. Kävin niin kertakaikkisen ylikierroksilla...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
- HITOSTI sämpylöitä
- riisipuuroa
- pitsaa
- kinkkukiusausta
- ruisleipää
- omenahillopiirakkaa

- potuista paistiperunoita
- tyhjensin ja täytin tiskikoneen

Herttinen sentään!! :o :o
Nyt sitten se yökkäri päälle ja sohvalle =)

oi mahoton! jos tehhään niin ettäku vaavi on syntyny, niin mie tuun kahtomaan vaavia ja sie meet siivoomaan meille? jooko? :D :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
- HITOSTI sämpylöitä
- riisipuuroa
- pitsaa
- kinkkukiusausta
- ruisleipää
- omenahillopiirakkaa

- potuista paistiperunoita
- tyhjensin ja täytin tiskikoneen

Herttinen sentään!! :o :o
Nyt sitten se yökkäri päälle ja sohvalle =)

No kun voiskin |O . Mutta kun ruisleivät odottaa että omenapiirakka tulee pois uunista. Ja sitten on vielä satsi taikinaa, joka ei mahtunut kahdelle pellille. Eli kun saan ekan satsin ruisleipää uunista, niin väännän sitä vielä kolmannen pellillisen.

Ja yläkerrassa odottaa pyykit edelleen koneessa kuivumaan panemista ja tää hiton kämppä on pakko imuroida |O |O

Minulla on samoja ongelmia.... Sitä huomaa monesti liioittelevansa noitten tarjottavien kanssa.

Kun siinähän samalla ne paistuu sitten..... aargh, sitten siinä menee tuntitolkulla kun niitä tekee.

Varsinkin lastensynttärijuhlissa mulla lähtee tarjottavien määrä käsistä. Kun pitäähän olla montaa lajia ja että kaikille löytyisi jotain.

Nyt mä en tee enää mitään... Lattiat olis vielä pitänyt pestä, samoin vessa. Mutta päätin että saa riittää ja jatkan vaikka huomenna. Mies auttoi vielä pyykkien laitossa, joten urakka suoritettu kunnialla loppuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Solina:
Minulla on samoja ongelmia.... Sitä huomaa monesti liioittelevansa noitten tarjottavien kanssa.

Kun siinähän samalla ne paistuu sitten..... aargh, sitten siinä menee tuntitolkulla kun niitä tekee.

Varsinkin lastensynttärijuhlissa mulla lähtee tarjottavien määrä käsistä. Kun pitäähän olla montaa lajia ja että kaikille löytyisi jotain.

Sama vika täällä. Monesti oon myös saanut kuittia että kenellähän on 50-vuotis synttärit kun ihan vaan kaveri tulee kylään käymään ja mulla tarjottavana 40 eri sorttia :ashamed: . Mies koittaa mua aina jarrutella tässäkin, siinä kuitenkaan onnistumatta :D

Nyt mä en tee enää mitään... Lattiat olis vielä pitänyt pestä, samoin vessa. Mutta päätin että saa riittää ja jatkan vaikka huomenna. Mies auttoi vielä pyykkien laitossa, joten urakka suoritettu kunnialla loppuun :D

Sä voisit antaa vähän mulle tänne tota energiaa!! :D Mulla rv14 menossa ja mää oon kokoajan vaan koomassa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:

Sä voisit antaa vähän mulle tänne tota energiaa!! :D Mulla rv14 menossa ja mää oon kokoajan vaan koomassa... :ashamed:

:hug: Mulla oli tuossa vaiheessa sama juttu. Hyvä kun työt ja koulun just ja just jaksoin hoitaa. Ja monesti tuli lintsattua koulustakin kun ei vaan jaksanut :ashamed: .

Kyllä sä tuosta vielä piristyt ja sitten se on oksat pois :D

Huilit jo ansaitset.Ota rennosti.Kyllä sinun miehesi kelpaa :heart: .
Vuoden päästä pyydänkin sinua energistä likan valmistujais juhlat pistää pystyy ja tarjoilemaan :D

kuulostaa samalta kun mulla oli raskausajan loppupuolella, sellasta pesänrakennus-viettiä...

mutta nyt on 8 kuinen poika ja aina kun päätän leipoa jotain niin on pakko leipoa kaikkea mahdollista samalla kun kerran uuni on kuumana. siinä samalla sitten hoidan, nukutan ja syötän tätä poikaa. että välillä pääsee vähä taikinat lässähtää:)

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

Huilit jo ansaitset.Ota rennosti.Kyllä sinun miehesi kelpaa :heart: .
Vuoden päästä pyydänkin sinua energistä likan valmistujais juhlat pistää pystyy ja tarjoilemaan :D

Juu sopii kyllä =) .

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Paljos sulla viikkoja kasassa?
hullun ahkerana kyllä oot ollut :D
Supisteleeko tollaisen urakan jälkeen?

Tänään alkoi 38.viikko. Eikä muuten hitto vie supista. Viikonloppunakin touhusin ihan järkysti mökillä, pesin jopa yhden ison räsymaton...ei vaikutusta.

Tää on tätä: söin viikkotolkulla supistusestoja ja pelkäsin suppareita kuin ruttoa. Ja nyt kun sais jo tapahtua, niin ei tietoakaan |O .

Tai siis juu, supistaa sentään, mutta ei ne oo niitä oikeita suppareita :headwall:

Mä en sais samaa aikaan edes viikossa ja raskaana ollessa tohon kaikkeen olisi menny sen useampia kuukausia..no, mutta mä olenkin laiskimus.

Sämpylän leipomispuuhiin sait minutkin aloituksellasi koukutettua :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en sais samaa aikaan edes viikossa ja raskaana ollessa tohon kaikkeen olisi menny sen useampia kuukausia..no, mutta mä olenkin laiskimus.

Sämpylän leipomispuuhiin sait minutkin aloituksellasi koukutettua :D

:D :D No jotain iloa siis mun ruikutuksestakin ;) . Meillä ainakin mies on aina valtavan onnellinen kun mä olen leiponut sämpylöitä. Mun veivaamat sämpyt kun on miehen mukaan parasta maailmassa :saint: .

Ja oikeesti, säästäähän siinä tosi pitkän pennin kun itse leipoo. Eikä kovin moni juttu oo parempaa kuin uunituore sämpylä :p .

Vaan eipä nuo ruisleivätkään hassummilta maistu :p

Yhteistyössä