nyt on tämän läskin pakko hehkuttaa :D :D :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ja ihan vielä omalla aloituksella :saint: .

Mulla nimittäin on paino tippunut vaivaiset 5 kiloa (siitäkin 200 g vaille), mutta vyötärö on kaventunut samassa ajassa 12 cm :D :D.

Toki siitä ihan alkuperäisestä painosta synnäriltä tultua on tippunut jo 10 kg, mutta kuitenkin :snotty: .

Mies puristi eilen takamuksesta ja kun mä ärähdin, niin hän sanoi enkelimäisin kasvoin että pakko puristella vaimon kiinteitä pakaroita :saint: :saint: . No, ei sentään, mutta ihan aikuisten oikeesti nyt alkaa jo jotain näkymään, siis tuloksia :)

Mä oon kyllä niin häpihäpihäpi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ja ihan vielä omalla aloituksella :saint: .

Mulla nimittäin on paino tippunut vaivaiset 5 kiloa (siitäkin 200 g vaille), mutta vyötärö on kaventunut samassa ajassa 12 cm :D :D.

Toki siitä ihan alkuperäisestä painosta synnäriltä tultua on tippunut jo 10 kg, mutta kuitenkin :snotty: .

Mies puristi eilen takamuksesta ja kun mä ärähdin, niin hän sanoi enkelimäisin kasvoin että pakko puristella vaimon kiinteitä pakaroita :saint: :saint: . No, ei sentään, mutta ihan aikuisten oikeesti nyt alkaa jo jotain näkymään, siis tuloksia :)

Mä oon kyllä niin häpihäpihäpi :)

Palkinnoksi saat banaanin, ole hyvä

:flower:
Minun tiukassa istuvat raskauskilot (siis mitkä?) ovat viimein alkaneet hellittää otettaan ja alkaa entinen kroppa hiljakseen näkyä tuolta turvotuksien alta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:D :hug: :flower:

mentäiskö juomaan arskalle donitsikaffet siun pudotettujen kilojen kunniaksi? :saint: :D

eihän se donitsi lihota jos syö ne kuorrutteet siitä erikseen ja sitten vasta donitsin :saint: ?

Ihan oikeesti voitais kyllä ne trehvit jo järkätä. Onhan niitä tässä tovi puuhasteltu... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:D :hug: :flower:

mentäiskö juomaan arskalle donitsikaffet siun pudotettujen kilojen kunniaksi? :saint: :D

eihän se donitsi lihota jos syö ne kuorrutteet siitä erikseen ja sitten vasta donitsin :saint: ?

Ihan oikeesti voitais kyllä ne trehvit jo järkätä. Onhan niitä tässä tovi puuhasteltu... =)

no on puuhasteltu joo ja voitais kyllä niille rehveille lähteä :D

ja jos sie syöt vaan sen reiän ympäriltä niin ei se sillon lihota :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja raskauskiloista eroon:
Missä ajassa nämä kilot pudonnut???

Ihan liian pitkässä. On meinaan TODELLA tiukassa kilot, yhtäkään grammaa ei saa ilmaiseksi pois.

Elokuussa aloitin, mutta silloin ilmeisesti imetys oli syynä kun ei tullut tuloksia. Alkuvuodesta (kai) olen aktiivisemmin laihistellut, välillä myös repsahdellen.

Alkuperäinen kirjoittaja raskauskiloista eroon:
Missä ajassa nämä kilot pudonnut???

Ihan liian pitkässä. On meinaan TODELLA tiukassa kilot, yhtäkään grammaa ei saa ilmaiseksi pois.

Elokuussa aloitin, mutta silloin ilmeisesti imetys oli syynä kun ei tullut tuloksia. Alkuvuodesta (kai) olen aktiivisemmin laihistellut, välillä myös repsahdellen.

Mä olen parisen kuukautta dieetannut, dieetti vain laajenee (vauvan vuoksi) ja imetän edelleen, eikä kilot silti karise. Epistä. Imetystä "syytän" tästä..

Mä niin tykkään susta ap! :heart: Onnea sulle mahtavasta saavutuksesta! Sä olet kaunis ja ihana ihminen juuri sellaisena kun olet, mutta kukapa ei tietty kiinteää takamusta haluisi ;)

Kai heitit sen heikottavan ihmedietin mäkeen ja kokeilit meitin neuvoilla :D ?
Joka tapauksessa, onneksi olkoon :flower: Voi kun itelläkin löytyisi taas kuria jättää sokrut pois vähäksi aikaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mahtavaa!:
Mä niin tykkään susta ap! :heart: Onnea sulle mahtavasta saavutuksesta! Sä olet kaunis ja ihana ihminen juuri sellaisena kun olet, mutta kukapa ei tietty kiinteää takamusta haluisi ;)

Oih, ihana :heart: :heart: . Kiitos vaan, sait kyllä hyvän mieleni vielä paremmaksi :hug: .

Ja juu, takamus edes vähän kiinteämpänä on pelkkää plussaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kai heitit sen heikottavan ihmedietin mäkeen ja kokeilit meitin neuvoilla :D ?
Joka tapauksessa, onneksi olkoon :flower: Voi kun itelläkin löytyisi taas kuria jättää sokrut pois vähäksi aikaa :snotty:

Jep, näin tein :D. Olin sillä karmivalla dieetillä viikon verran. Nyt oon lisännyt aivan törkeesti kaiken maailman rehuja ruokaan ja vähentänyt hiilareita. Niin ja leipää. Mitään en oo jättänyt pois, mutta hiljalleen oon muuttanut ruokailutottumuksiani järkevämmiksi.

Vielä on silti PALJON työsarkaa. Eipä oo montaa semmoista päivää, jolloin olisin voinut laihisblogiini kirjoittaa olevani täysin tyytyväinen päivän syömisiini ja liikuntaan. Mutta hiljaa hyvää tulee, ainakin toivottavasti :)

Yhteistyössä