Nyt on tosi paha mieli :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei mee hyvin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei mee hyvin

Vieras
Tapailin vähän aikaa yhtä miestä, mutta sanoin hänelle joku aika sitten, että jättää minut rauhaan, koska hommassa oli hyväksikäytön makua.
No, nyt hän sitten kuitenkin tuli yöllä hirveellä metelillä, ensin rikkoen lasisen alaoven ja sitten jyskytti nyrkillä mun ovea ja huusi uhkailuja. En tietenkään avannut.
No, nyt mulle tuli sitten VAROITUS taloyhtiöltä. Että tosi kiva...
Mitä sitten jos se tulee uudestaan, enhän mä voi sitä millään estää.
Itkettää ja pelottaa. :(

oikeen kivalta kuulosta :/ Toivottavasti ei tule uudelleen enää ja uskoo sun sanaas ja jättää sut rauhaan. Mut sama mieli itellä, syynä vaan et sukset ja pahasti ristissä oman ukon kans :(

Naapuri soitti poliisit. Ite soitin paniikissa kaverille, koska poliisin tulo tänne kestää sen verran kauan.
Kerroin kyllä poliisille kuka se oli.
Se joutuu tietty maksamaan lasin, mutta minusta on pahempaa (ja väärin) saada tää varotus, kun enhän minä voinut asialle mitään, enkä mä hyväksy tuommosta tietenkään.

No musta on väärin, että SINÄ saat varoituksen jonkun toisen ihmisen toilailuista. Kannattaa tosiaan kutsua poliisit vastaisuudessa ja tehdä isännöitsijällekin selväksi, että sinua häiriköidään.

No musta on väärin, että SINÄ saat varoituksen jonkun toisen ihmisen toilailuista. Kannattaa tosiaan kutsua poliisit vastaisuudessa ja tehdä isännöitsijällekin selväksi, että sinua häiriköidään.

Väärihän se on, mutta kyllä asukas on vastuussa vieraittensa toilailuista.Eli asukas maksaa yleensä vieraittensa aiheuttamat vahingot taloyhtiölle.

[QUOTE="vieras";28357159]Väärihän se on, mutta kyllä asukas on vastuussa vieraittensa toilailuista.Eli asukas maksaa yleensä vieraittensa aiheuttamat vahingot taloyhtiölle.[/QUOTE]

Ai ihminen jota oon kieltänyt tulemasta ja jonka takia oon vaihtanut puhelinnumeron ja jota en päästä sisälle, on kuitenkin mun vieras?
Syy siis oli varoituksessa juuri tuo että mun VIERAS on häiriköinyt.
Enhän mä tienny et se tulis tekemään tommosta.

Ai vieraaks nähdään kutsumaton hyypiö?! Voi jessus.
Ap nyt soittais poliisille tai käy juttelemassa paikanpäällä. Tekee häirinnästä tms, kyl siel neuvovat, ilmoituksen ja siitä sitten paperin toimittaa taloyhtiölle. Tuollaisesta EI varoitusta ihminen ansaitse eikä ole vastuussa teoista.
Eri juttu jos pileet pystyyn meiningillä hajoaa paikat.. silloin on vastuussa vieraistaan. :)

[QUOTE="vieras";28357159]Väärihän se on, mutta kyllä asukas on vastuussa vieraittensa toilailuista.Eli asukas maksaa yleensä vieraittensa aiheuttamat vahingot taloyhtiölle.[/QUOTE]

No höpöhöpö, eihän se mikään vieras ole jos ei sisään päästä. Vai ovatko murtovarkaatkin vieraita jos asuntoosi pyrkivät?

Minä olisin yhteydessä taloyhtiöön ja vaatisin varoituksen purkamista, selittäisin tilanteen.

Sillä varoituksella voi pyyhkiä takapuolta. Kannattaa kuitenkin huomata, että jos sinulle joskus haetaan häätöä oikeudessa, sinne kannattaa mennä paikalle ja selittää asia. Et ole millään tavalla vastuussa sellaisten ihmisten tekemisistä, jotka eivät asu asunnossasi tai joita et päästä sisään.

Meinaatko, että kaikki häiriköijät ja vainoajat ovat uhrinsa vieraita :O Ap:n voisi kuvitella olevan korvausvelvollinen tai oikeutettu saamaan varoitus JOS hän olisi kutsunut tämän riehujan kotiinsa eikä olisi pystynyt hallitsemaan tämän käytöstä. Nyt Ap pn uhri, eikä todellakaan ole korvausvelvollinen saatika hänen kuulu saada varoitusta jonkun hullun käytöksen vuoksi vaikka tämän hullun sattuukin tuntemaan. Sinun logiikkasi mukaan esim. raiskaaja on uhrinsa vieras ja raiskattu on korvausvelvollinen raskaajansa tekoihin...

Ja Ap, MISSÄÄN nimessä et saa päästää tätä henkilöä kotiisi, siinäkään pelossa että saat uuden varoituksen. Korkeintaan voit ilmoittaa tekstiviestillä hänelle, että viime kerrasta on ilmoitettu poliisille ja jos lähestyy sinua uudelleen soitat välittömästi poliisit paikalle. Tämän jälkeen et vastaa viesteihin etkä varsinkaan puheluihin. Kaikki hänen l'hettämänsä viestit laitat talteen. Paras vaihtoehto olisi tietysti, jos poliisit kertoisivat hänelle, ettet halua olla hänen kanssaan tekemisissä.

Yhteistyössä