Nyt on tyttärelle rippijuhla-asu ostettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
eli siis halusi miesten puvun, joka hänelle ostettiin tänään ja osaavien myyjien avulla saatiin istuva puku. Enää puuttuu pinkki kauluspaita, joka ei sekään saa olla naisten, koska on liian "kurvikas".

Tiedättekö siis, mistä saisi miesten pinkin kauluspaidan?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";28459155]Eiks pinkkejä oo joka kaupassa? Stockalta, Haloselta tai Dressmanilta jos ei tarvii laadukas olla.[/QUOTE]

Dressmanilla ei ollut, sieltä hankittiin ko. puku. Pitää ratsata nuo Halonen ja Stocka tässä tulevaisuudessa, kiitos vinkistä =)

[QUOTE="vieras";28459189]Miksi ihmeessä halusi miesten puvun? Onhan niitä naisillekin jakkupukuja jotka sit tosiaan istuu naiselle hyvin..[/QUOTE]

Naisten puvut ovat liian muodokkaita. Tyttäreni on wanna-be-boy mun mielestäni ja itse (ja kuulemma kaikki muutkin) hän kutsuu itseään poikamaiseksi :)

Toivottavasti teilläpäin tulee alba puvun päälle konfirmaatiossa.

Tietysti puetaan kirkossa alba. En mä voi pakottaa tytärtäni mihinkään tiettyyn muottiin vain sen vuoksi, että niin kuuluu olla tms. Toisaalta Skotlannissahan kiltti on osa miesten kansallispukua. No, pojalle olisi varmaankin valittu joku muu asu, kuin hame ;)

Yhteistyössä