Nyt ottaa aivoon....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph

Vieras
Mie en kyllä ennää jaksa tätä!
Mie oon pph, ja TAAS tään saman asian eessä. Eilen ja tänään yksi lapsista sairaana. Äite lupas ilmoitella eilen, jotta miltä näyttää. Vaan kun ei kuulu ei näy mittään.
Huomen tämän lapsen pitäis tulla kukonlaulun aikaan, vaan kun en tiiä yhtään että että tulleeko vaiko ei!
Ja eikä siinä mittään, jos oiskin täm yks kerta vain, vaan kun se on joka ainua kerta tällein. Joka hemmetin kerta, jos sairastuvat/työvuorot vaihtuu tms. hää ei "muista" ilmottaa. Viimenki ko heil oli työvuoro muuttunu maanantaina (siis oli saanut tiedon muutoksesta ma) että perjantai muuttuuki aamuvuoroksi, ni hää oli sit to-pe välisenä YÖNÄ laittant mulle viestin, että "HUPS, unohin maanantain kertoo, että pe tullaankin jo klo 6" No JOO! Olin siis valmistautunt että työpäivä alkaa seuraavan perjantaina klo 8.30 ja herätyskello oli soittamas seitsemältä. Heräsin sitte siihen, ku nämä ryskyttävät makkarin ikkunaa aamukuuelta.

Ja nyt siis, tämon varmasti sen sadas kerta, ko näin käypi!!
Hemmetti sentään, mie paan kellon huomen soittaan puol kaheksalt, ko seuraava laps tullee vasta puol yheksään.

Elkääkä sanoko, että sano heille asiast, ko mie oon sanont ainakin sen sata kertaa!!Ja ohjaajakkii on asiast heille sanonut.Räyh!

No minä sanoisin, että en enää jatkossa ota lasta hoitoon, jos ei kommunikaatio toimi molempiin suuntiin, elikkä seuravasta ilmoittamatta jättämisestä sanot muksun paikan omalta osaltasi irti, kele :whistle:

On kyllä kurjaa. Itse valmistautuisin vaan seuraavan lapsen mukaan, koska aikaisimman lapsen ei ole ilmoitettu tulevan. Tietysti ikävä sitten taas herätä siihen ikkunan ryskytykseen, mutta ehkäpä heillä edes pikkuisen omatunto soimaisi kun avaat oven tukka pystyssä ja silmät sirrillään.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mikset soita itse heille?

Peesi! Voihan sitä soittaa kotiin ja udella, onko tulossa vaiko ei.

Joo. Voisinhan mie. Mutta miusta aikuiset ihmiset ku ovat, ni pitäis ymmärtää etteivät ole ainuita ihmisiä täs maailmas!! Kyllä se on heiän velvollisuus ilmottaa tuollaset asiat. Mie aion ihan hyväl omallatunnolla nukkua piempään. Kun ei kerran ilmotella, ni ei sitten. En jaksa ennää stressata heiän takkiisa!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No minä sanoisin, että en enää jatkossa ota lasta hoitoon, jos ei kommunikaatio toimi molempiin suuntiin, elikkä seuravasta ilmoittamatta jättämisestä sanot muksun paikan omalta osaltasi irti, kele :whistle:

Nii. Se on vaan ko kunnallisena mie en voi tuollasta tehä. Ja lapsi on maaliman ihanin ja herttasin ja rakas miulle. En mie taho että laps joutuu kärsiin vanhempien tyhmyydestä

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoita vaan uudelleen ohjaajalle, ja pyydä taas ottamaan yhteyttä vanhempiin.

Näin minä tekisin.

No ku se on tuo meijän ohjaajakin sellanen, että on hiukan ulalla näijen kanssa. Ei oikeen ossaa hoitaa hommia, kun on tällasesta assiista kyse. Kakka homma sinänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mikä ihmisiä vaivaa? Luulevatko he maailman pyörivän heidn aikataulun mukaan? tosi törkeää.
Itse ilmoitan päiväkotiinsuunnilleen 15 minuutinnkin myöhästymiset.

Sie ansaitset NIIN ison kukkapuskan! Miullakin on yksi tällanen perhe, joka tosiaan ilmottaapi jos ovat sen vartinkun myöhässä. Ja se jo itessään lämmittää mieltä, vaikkei mittää mennoo oiskaa suunnitellu. Mutta tullee sellanen olo, että miua ja miun tekemää työtä arvostetaan. Nämä yhdet taasen viestittää ihan jotain muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä lähtisin tuollaisessa tilanteessa aamulenkille.
Siinähän ovat oven takana ja ihmettelevät ja soittelevat...

Luulisi, että menisi perille.

Tuo on käynyt arvatenkin monta kertaa mielessäni1 Mutta ko miulla jäis omat lapset sitte itekseen kotio nukkumaan. Tai mitä nukkumaan, heräisivät raasut siihen rytinään, ko nämä hyväkkäät pyrkivät sissää..Mie kerran teinkii tuon tapasesti kesällä. Oli tilanne, että tämä lapsi oli tulossa hoitoon klo 11 ja oli sille päivälle ainut hoidettavani. Ja heil on myös tapana tulla tollaisina päivinä aiemmin tahi soittavat että nyt tuli kuule tällanen meno, että jospa tämä lapsi sais tulla jo nyt yhdeksältä.. No,mie tiesin, että he taas tulleet sen puoli tuntii aiemmin, ja laitoin omat lapset kouluun ja lähin kaupunnille. Ja tulin kotipihhaan klo 10.54. Sielhää he istuivat meiän hiekkalaatikolla ja ihmettelivät kovin missä mie olin!
Ja selvis myöhemmin, että olivat käyneet puistossakkii muilta kyselemäs miua. Olivat työkaverit sanoneet, jotta "ei kun sanoi eilen että sillä alkaapi tyäpäivä vasta klo 11..."

Jotta on meitä monneen junnaan..Kerra hää kysym josko toisin lapsen kotio samalla ku lähen sinne sovittuun menooni. siis kerroin, et sillon tarttisi muistaa sitten olla myöhästymättä, kun on sovittua menoa. Ni äiteepä tosiian kysyi, että ko lähet niin tuotkos samal sen lapsen kotio?!?!

Oon ex-pph ja mulla oli samanlainen tapaus. Välillä mulla oli aamupalat niitä odottamassa ja kun soittelin että missä viipyvät niin OHO, unohdettiin ilmoittaa että tytöillä on vp...

8-17 oli niitten hoitoaika, joskus ne tuli yllättäen 7.00, joskus vasta 9.00 ja melkein aina haettiin vasta 17.15 jälkeen, perjantaisin saattoi usein venyä puoli kuuteen kun olivat kai pyörineet shoppailemassa.

Vuoden takkusin niitten kanssa ja ohjaaja yritti saada aikaan muutosta mutta kun tyyli ei muuttunut niin sanoin etten kerta kaikkiaan jaksa niitä enää niin ne vaihtoi paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Oon ex-pph ja mulla oli samanlainen tapaus. Välillä mulla oli aamupalat niitä odottamassa ja kun soittelin että missä viipyvät niin OHO, unohdettiin ilmoittaa että tytöillä on vp...

8-17 oli niitten hoitoaika, joskus ne tuli yllättäen 7.00, joskus vasta 9.00 ja melkein aina haettiin vasta 17.15 jälkeen, perjantaisin saattoi usein venyä puoli kuuteen kun olivat kai pyörineet shoppailemassa.

Vuoden takkusin niitten kanssa ja ohjaaja yritti saada aikaan muutosta mutta kun tyyli ei muuttunut niin sanoin etten kerta kaikkiaan jaksa niitä enää niin ne vaihtoi paikkaa.

Kuullostaapi ihan liian tutulle..Mie taian kyl sanoa kanssa ihan suoraan heille. Ei tätä muuton jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:

Kuullostaapi ihan liian tutulle..Mie taian kyl sanoa kanssa ihan suoraan heille. Ei tätä muuton jaksa.

Se oli kyllä järkyttävää touhua ja niiltä sai kyllä aina välillä "lokaa niskaan", ei ollu tarpeeks usein jätskiä välipalaksi ja kaikkee muuta ihmeellistä!!!???
Mä pari kertaa sanoin niille ite mutta sitten laitoin ohjaajan puhumaan niille, mutta vaikka niille useasti sanottiin että sovittuja aikoja tulee noudattaa niin muutosta ei tullut.

Yhteistyössä