Nyt päästän porun, jos mies on tän mokannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen neljä päivää kuurannut täällä paikkoja niiden kihomatojen takia. Äsken olin rasvaamassa käsiäni ja mies tuli vessasta ja kysyin, että etkö tosiaan pessyt äsken käsiäsi. Sanoi, että en pessyt ja kävi selväksi siinä, että ei pese muutenkaan joka kerta.

Siis voi vittusaatanaperkele!!! Nyt tekis oikeast mieli porata ja huutaa! :(

Mies ei ole ottanut tosissaan tätä kihomatohommaa. Meuhkaa koko ajan siitä miten hysteerisesti olen tähän suhtautunut. Ei ole lukenut asiasta puolta riviä mistään ja koko ajan toistelee sitä miten turhia minun toimeni on, koska lapset on istuneet niin paljon paljaalla perseellään meidän kangassohvallakin ja se ei kuulemma imuroinnista miksikään tule. No en tiedä tuleeko vai ei, mutta sille ei muuta voi tehdä. Pakastimeen on vähän paha sohvaa alkaa tunkea tms. joten imuroinnin on riitettävä.

Sanoin miehelle, että jos hän mokaa tämän niin minä en tätä uudelleen tee. Lähden vauvan kanssa vetämään johonkin, jos uudet madot tulee ja äijä saa touhuta täällä noiden kahden isomman kans kihomadot helvettiin sitten.

Voi vittu!!

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Siis aikuinen ihminen,eikä pese käsiää vessassa käynnin jälkeen.Kihomatoja tai ei,niin hyi! :x

Tiedätkö - valitettavasti voin kertoa, että tässä maassa on miehiä varmaan enemmän sellaisia, jotka ei pese joka vessareissun jälkeen käsiään. Tätä on niin paljon galluboitu netissä ja kaveripiirissä, että tämä on valitettava totuus. :/

En todellakaan enää jaksa uudelleen suorittaa tätä koko juttua, mutta toisaalta toivon että mies saisi perseensä täyteen niitä matoja ja kutiais niin maan perkeleesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Siis aikuinen ihminen,eikä pese käsiää vessassa käynnin jälkeen.Kihomatoja tai ei,niin hyi! :x

Tiedätkö - valitettavasti voin kertoa, että tässä maassa on miehiä varmaan enemmän sellaisia, jotka ei pese joka vessareissun jälkeen käsiään. Tätä on niin paljon galluboitu netissä ja kaveripiirissä, että tämä on valitettava totuus. :/

Eikä ainoastaan miehiä vaan myös naisia :(

Yököttää, ko. tapauksia ei mielellään pyydä omaan kotiinsa vierailulle.

Mutta sanokaa nyt onko tää ihan vituillaan? Mies ei luojan kiitos ole ollut tän neljän päivän aikana paljoa kotona. Pitkiä päiviä töissä eikä tänäänkään ole juuri ollut kotona.

Sanokaa pliiiiiis, että tää peli ei oo nyt menetetty.

Alkuperäinen kirjoittaja monen äiti:
En pese käsiä. pyyhin paperiin, eikä koskan kihomatoja.

No ihan sama sitten, mutta jos niitä on jo lapselta kerran löydetty. Pointti onkin nyt se. Ei toi äijäkään ole aiemminkaan siinä kunnostautunut, mutta nyt sillä ekan kerran on oikeesti väliä ja paljon. Ällöttää se muutenkin, mutta.....

Jumalauta anoppi saa kiukkusen puhelun, kun on kasvattanut tommosen retaleen jos tää nyt kusee.

Yhteistyössä