Nyt pakkasin sairaalakassin, vaikkakin turhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karhurouva

Jäsen
27.02.2007
956
0
16
sillä enpä usko että ennen keskiviikon käynnistystä lähtö tulee. Mutta ompahan valmiina, ei tartte tiistai-iltana muistella mitä puuttuu, vaikka niukasti tuota tavaraa tarttuikin mukaan. Nyt rv 37+2 ja käynnistys 38+0.

Missä vaiheessa te muut olette pakanneet sairaalakassit, pedanneet vauvan pedin ja muuten viimeistelleet asiat kuntoon?

sairaalakassia pakkasin sillon ku huomasin että nyt tuli lähtö. vauvansänky ym. laitoin valmiiks kun tulimme kotiin vauvan kaa.

on joka kerta ollu semmonen olo että en oo uskaltanu laittaa valmiiks koska jos vauva kuolee niin en uskalla tulla kotiin. :| äitikin painosti viikkokausia esikoisen odotuksessa että laita nyt ne valmiiks. en pystyny.

sillon oli paljon muutakin ongelmia muun pään sisällä. :whistle: en uskalla edes kertoa niistä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ei ny jaksa..:
Kassi oli valmiina joku viikko ennen ku tuli lähtö...
Pedin petas isi ku laps oli syntyny..aiemmin en petiä petaa..(en ole taika uskoinen.. en..)

Mie petasin sängyn kans nyt, kun olen sen verran realisti että kuvittelin mielessäni tilanteen, jossa kotiudun väsyneen ja huutavan vastasyntyneen kanssa, isommat lapset vaatii huomiota ja olen umpiväsynyt eikä jaksaisi alkaa siinä sit petaamaan :D Mies ei suostu sellaisia tekemään, kun tietää että olen tosi turhan pedantti vuodevaateasioissa :saint:

Yhteistyössä