nyt palo hermo anoppiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
anoppi tuossa lupasi ottaa muksun hoitoon ja mies järkkäsi mulle illan ?
noh meillä kun on lapsia paljon ni joudutaan tietty sijoittaa eripaikkoihin.
illalla vielä sit juteltiin anopin kanssa kaikki oli hyvin.
kunnes keskellä yötä tulee viesti(ei anopin tapasta on kuivilla alkoholista ollut vuosia ilmisesti ei enään eikä koskaanviestitä yöllä) et nyt on niin en ota hoitoon olen tavannyut ihanan miehen joka vie mut jonnekki minne lie.
mies raivostu ja laitto viestin et ei saada muuallekkaan hoitoon et ei ny oikeen käy.....
sit tuli takas no voin mä sit kattoo.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
kunnes keskellä yötä tulee viesti(ei anopin tapasta on kuivilla alkoholista ollut vuosia ilmisesti ei enään eikä koskaanviestitä yöllä) et nyt on niin en ota hoitoon olen tavannyut ihanan miehen joka vie mut jonnekki minne lie.
mies raivostu ja laitto viestin et ei saada muuallekkaan hoitoon et ei ny oikeen käy.....

Mitä ärsyttävää tuossa nyt on?

Hänhän nyt katsoo lasta, koska siihen lupautui, joten missä mättää? Siinäkö, että viitsi kysästä, että voiko asiaa vielä perua?

Mutta onko anoppi tässä tilanteessa sitten luotettava hoitaja? Jos viina vie ja miestä mieli, niin muistaako lapset siinä sivussa vielä :(?

Mut taas sitten muistatte anopin ongelmat, ettekä hänen varaansa koskaan enää hoitoa laske. Näin mä tekisin. Meilläkin peruuntui yksi kiva juttu kun isäni viime tingassa perui jutun, se olisi tarjoittanut sitten arki-iltana lasten viemistä toiselle paikkakunnalle anoppilaan (n. 100 kilsan ajo edestakaisin) ja seuraavana päivänä sama juttu. Eikä mua muuten niin ärsyttäisi, menoja saattaa tulla kelle tahansa mutta kun aina muistutetaan, miten me helpommin pyydämme apua miehen vanhemmilta ja miten hän ei saa lapsia luokseen riittävän usein ja aina he kyllä ottavat lapset heille jne... No miksihän sitten pyydämme apua joltakulta luotettavalta helpommin kuin epäluotettavalta :headwall:?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:

Mitä ärsyttävää tuossa nyt on?

Hänhän nyt katsoo lasta, koska siihen lupautui, joten missä mättää? Siinäkö, että viitsi kysästä, että voiko asiaa vielä perua?

sullekko on okei ilmottaa keskellä yötä?

Kannattaisko soittaa sille anopille ja kunolla kysyä, mistä oli kysymys, miksi hän yöllä ilmoitti ja missä miehen tapasi? Ei se nyt välttämättä tarkoita, että on retkahtanu, jos on omaa elämää löytäny, muta outoa toi on. Mutta miehen vaikutus yksinäiseen naisihmiseen on outo...Nimimerkillä anoppini on aina kysyny meiltä luvan kaikkiin menoihinsa, jos me tarvitaan apua, mutta nyt se on löytäny miehen, eikä enää ehdi edes tavata lapsia.

Yhteistyössä