NYT PALSTA APUA:HARTIOITA KUUMOTTAA, PULSSI KORKEALLA, OUTO OLO-MIKÄ ON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöpikö lie...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöpikö lie...

Vieras
Käväsin jo yöpolila, ottivat sydänfilmin, verenpaineen ja mitään ei löydy...varmaan lääkäri aatteli, että akka on stressaantunut tai muuten pöpi...

En saa unta, kun outo olo, hartioita kuumottaa, pumppu lyö....

Kaikenlaista jo kelannut sikaflunssasta lähtien verenmyrkytykseen...

Mulla kuumottaa hartioita, huimaa ja nyt kun mittasin pulssin niin se on 140. Mutta mä tiedän tämän johtuvan jumiutuneista niskan ja yläselän lihaksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla kuumottaa hartioita, huimaa ja nyt kun mittasin pulssin niin se on 140. Mutta mä tiedän tämän johtuvan jumiutuneista niskan ja yläselän lihaksista.

Kuumetta ei polilla ollut, mutta heti kun yrittää nukahtaa, pumppu alkaa lyödä entistä enemmän ja yläkroppa on kuuman tuntuinen!

Etova olo ja paskanmaku suussa!

En oo stressaantuvaa sorttia-niin kuin lääkäri ehdotteli, joten hieman hirvittää...

Selviäis hengissä aamuun niin pääsis ehkä työterveyteen asti....

Alkuperäinen kirjoittaja pöpikö lie:

Kuumetta ei polilla ollut, mutta heti kun yrittää nukahtaa, pumppu alkaa lyödä entistä enemmän ja yläkroppa on kuuman tuntuinen!

Etova olo ja paskanmaku suussa!

En oo stressaantuvaa sorttia-niin kuin lääkäri ehdotteli, joten hieman hirvittää...

Selviäis hengissä aamuun niin pääsis ehkä työterveyteen asti....
Minäkään en ole mutta sitä se vain oli :) Ja usko tai älä, juoksin yli puoli vuotta lääkärissä ennenkö tämä selvisi! Väitin aika kiivaasti ettei stressistä johdu, ja sehän pahensi vain olon. Tosin lisäksi mulla oli muita oireita jotka sotki pakan, esim kiropraktikko joutui oikasemaan selän kun koko vartalo oli vinoon mennyt (ja se lisäsi rytmihäiriöitä) ja pään kuumotus, ja hirveä särky johtui purentavirheestä jota hoidetaan purentakiskolla. Osin myös nuo vaivat saattoivat johtua siitä stressistä mutta ne saatiin parannettua ennenkö sain diagnoosin että olen VAIN stressaantunut ja lopulta myös ahdistunut. Vieläkin tulee makuullaan usein kuuma ja hengitys nousee ja tulee rytmikset, mutta siitä vain tietää että on vähän piipussa.v

Nyt relaksanttia ja beetasalpaajaa koneeseen!

Yhteistyössä