Nyt pelottaa...( miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras s

Vieras
Voi apua, mies lähti aamuvarhaisella työmatkalle omalla autolla....rupesin sit ihan normaalitavan mukaisesti soittamaan puol kasin maissa kun herättiin lasten kanssa, että missä ajelee, onko jo perillä. Puol 9 oli määrä olla kohteessA.
Mutta...puhelin menee suoraan vastaajaan....oon soittamu ainakin kymmenen kertaa , jättänyt viestejä vastaajan ja lähettäny tekstarin.
Pelottaa, että sille on sattunu jotain....sillä on yleensä AINA puhelin päällä ja vastaa ainakin, ettei pysty puhumaan.....
Tuolta onnelttomuussivuiltakin jo katoin, ei ollu sillä seudulla minne oli menossa mitään isoja onnettomuuksia ainakaan, onkohan siellä kaikki kolarit?
:(

Jos menee suoraan vastaajaan, niin eiköhän ole vain akku loppunut, tai nää nykykännyt välillä vissiin sammuu (pyytää pin-koodia) muuten vain itsekseen. Jos tuuttaisi mut ei vastaa, niin olisin enemmän huolissani.

Eikö ole nykyisin hirveetä, kun on totuttu siihen että aina pitää toisen olla tavoitettavissa, ja sit jos ei vastaakaan. Aaapuua.
Mun mies reissaa, eikä siihen saa yhteyttä.
Mut mää aina ajattelen, ett kyllä ne huonot uutiset sieltä tulee pyytämättäkin. Kyllä poliisi tai sairaala pian soittaa jos on jotain tapahtunut.

Eikö ole nykyisin hirveetä, kun on totuttu siihen että aina pitää toisen olla tavoitettavissa, ja sit jos ei vastaakaan. Aaapuua.
Mun mies reissaa, eikä siihen saa yhteyttä.
Mut mää aina ajattelen, ett kyllä ne huonot uutiset sieltä tulee pyytämättäkin. Kyllä poliisi tai sairaala pian soittaa jos on jotain tapahtunut.
niin nykyaika on hirveetä, jos ei puhelin heti vastaa, niin maalataan kaikki pirut seinille, mitä vaan keksitään.

Yhteistyössä