Nyt pinoon HYVIÄ kokemuksia e-pillereistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormoonihirviö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormoonihirviö

Vieras
Olen ollut monta vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä. Nyt kun raskauksista on jo muutama vuosi ja omat hormoonit ovat hyökänneet päälle, olen lopen kyllästynyt omaa olooni. PCO aiheuttaa kipuja, PMS on ihan kauhea, finnejä pukkaa liki kolmikymppiselle. Muistaakseni olo pillereillä oli vähän "turta", mutta melkein mielelläni ottaisin sen tämän nykyisen luomun sijasta! Onko kellään hyviä kokemuksia näistä uusista (matalahormoonisista) pillereistä? Voisiko olla apua minulle... Kortsujen kanssa pelaaminenkin raivostuttaa.

Ainoa plussa pillereiden kanssa oli itsellä se, että iho pysyi hyvänä. Mutta voi ne kaikki miinukset, +10kg, masennus, jatkuvat hiivatulehdukset, haluttomuus jne. Meillä tällä hetkellä kortsu käytössä ja käytetään myös jatkossa :)

sain nuo kokeiluun n. 4 vuotta sitten, siitäkin huolimatta, että toinen gyne kielsi yhdistelmät synnytyksen jälkeen (raskausmyrkytys). Silloin olivat aivan uusia matalahormonisia.
Sopivat mulle hyvin, ei mitään ongelmia ellei normaalia PMS:ää lasketa...........

Ja olen kokeillut varmaan 6 merkkiä, jos riittää sekään...

Yhteistyössä