nyt pisti pohdituttamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
soitin yhdelle ihmiselle kysyäkseni töitä ja sillä olikin muutama paikka joita ehdotti,yks tosin liian raskas joten se jäi laskuista pois,yks olis pätkä mut kuitenki ja sit tää jota se mulle rupes ihan tosissaan ehdottamaan,en tiiä siitä vielä sen kummin mitä pitää sisällään kun sen mitä puhelimes kerto mut menen huomenna tutustumaan.Paikka vapautuis kesällä ku tekijä jää eläkkeelle ja jos ei herrat keksi mitään säästö ym.juttui ni siitä sais kuulemma vakituisen paikan.Tähän asti kuulosti ihan ok mut työajasta ei ollu puhetta muutakun et meen huomenna 10 aikaa ku sillo se ihminen joka siel nyt tekee on paikalla.Mietin sit et en mä taida haluta tehdä sellasta työtä joka on joka päivä 10-18 eihän siinä jää omaa elämää ollenkaa varsinki ku yksin teet sitä työtä.Olen joskus sijaistanu tollasta työaikaa ja se oli ihan persiistä.
No menen huomenna kattomaan ja kun työaika selvii ni päätän sit mitä teen.
Onko täällä ketään joka tekis tollasta työaikaa et ei jää elämää oikeen muuhun?

Mä oon just sellanen tyyppi, että tulisin tuolla työajalla hulluksi. Tällä hetkellä työskentelen 9-17, ja pimeään talviaikaan tuppaa masentamaan kun aina on pimeää.

Jos saisin valita, niin menisin 7 ja pääsisin klo 15.

millanen työ se on?? Voihan olla, että se työntekijä tulee huomenna myöhemmin, jos sillä on joku asiakastapaaminen, tai sitten oma meno, esim. lääkäriaika. Tai sitten ottaa ylityötunteja pois ja tulee siksi myöhemmin. Vaihtoehtoja on monia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mä oon just sellanen tyyppi, että tulisin tuolla työajalla hulluksi. Tällä hetkellä työskentelen 9-17, ja pimeään talviaikaan tuppaa masentamaan kun aina on pimeää.

Jos saisin valita, niin menisin 7 ja pääsisin klo 15.

mä menisin vaikka 6 aamulla mielummi ja pääsisi ajoissa pois.Nyt jo mietin et perunko sen huomisenki....vaikka onkin vaan ihan sellanen et käyn kattomassa paikan päällä millanen työ on.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
millanen työ se on?? Voihan olla, että se työntekijä tulee huomenna myöhemmin, jos sillä on joku asiakastapaaminen, tai sitten oma meno, esim. lääkäriaika. Tai sitten ottaa ylityötunteja pois ja tulee siksi myöhemmin. Vaihtoehtoja on monia! :)

ei oo sellanen työ et olis mitään tapaamisia,se henkilö jolle soitin sano et toimistot tyhjenee 10 aikaa ni jäin sihen käsitykseen et sillo vasta alkaa työaika.

no kannattaa se nyt ainakin käydä kattomassa..että älä nyt hyvä ihminen peru sitä huomista ainakaan.
en tiedä sun tilanteestasi sen enempää, kauan ollut työttömänä tms, mutta itse ainakin ottaisin työn jos muuten ihan ok, vaikka haluttaisikin eri työaika.
itelläni on liukuva työaika ja tykkään tulla 7-15 töihin..että sinänsä ymmärrän teikäläistä mutta ollako sitten mieluummin ilman työtä?!

Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:
no kannattaa se nyt ainakin käydä kattomassa..että älä nyt hyvä ihminen peru sitä huomista ainakaan.
en tiedä sun tilanteestasi sen enempää, kauan ollut työttömänä tms, mutta itse ainakin ottaisin työn jos muuten ihan ok, vaikka haluttaisikin eri työaika.
itelläni on liukuva työaika ja tykkään tulla 7-15 töihin..että sinänsä ymmärrän teikäläistä mutta ollako sitten mieluummin ilman työtä?!

puhut kyllä ihan asiaa,ja toisaalta jos tuntuu ettei homma pelaa ni ainahan pois pääsee,tosin nyt kun teen pätkähommia ja olen työkkärin listoilla ni ne ei taida tykätä jos alotan ja sit lopetan vaikka työ ei niiden kautta olekaan vaan ite hankkinu.Ne kun valittaa joka asiasta.

Yhteistyössä