Nyt pitäisi määritellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mikä on kurja olo?
Viikolla kun tuo tohtori sanoi, että jos maanantaina on vielä kurja olo, niin sitten soittamaan aikaa uudestaa.

Mulla on edelleen lämpöä ja yskin ihan "kivasti".

Toisaalta mulla siis on vain lämpöä.... Ja tämä yskä.

Lähtisittekö keittiöön töihin mun asemassa vai soittaisitteko lääkäriin ajan?

*Minä pohdin ja päätän aamulla tilanteen*

Lääkäriin siis. Todellakin sen voisin tehdä, että voisivat katsoa vaikka verenkuvan (vai mikä se nyt onkaan)... Pika CRp oli kuitenkin alle 8 tiistaina.

Eihän mulla ole ollut tätä lämpöä kuin vasta 10 päivää :kieh:

10 päivää? Täytyyhän niiden sinut tutkia.
Äläkä edes harkitse töihin menoa, ennen kun olet kunnossa. Mulle jäi ikuiset traumat siitä, kun itseään työkuntoiseksi kuvitellut ystävä meni pikku kuumeessa töihin, sai sydänlihastulehduksen, ja kuoli :(

Ok, mä lähden viiviliinan kanssa lääkäriin.

Ja Ravistettava: Tuota sydänlihastulehdusta mäkin pelkään. Edellisessä työpaikassa oli myös työkaveri sairastunut tuohon. JA juuri siksi , että lähti liian aikasin töihin :/

Kerron kohta mitä mittari näyttää....

Normi kun on 36.5 ja mittari näyttää edelleen 37,2 :| Kivaa ja mukavaa??? Ei.

Mulla on nyt kolmas antibioottikuuri reilun kuukauden sisään. Ja lämpöä ollut lähes koko ajan, kunnes viime viikolla nousi korkea kuume (angiina) . Lääkäri antaa aina vaan sen 3 päivää saikkua, sen jälkeen töihin raatamaan ja parin päivän päästä taas kipeenä. Ei auta, pomo käy muutenkin hiilenä kun työntekijöitä liian vähän, en edes uskalla soittaa huomenna etten mene, vaikka mulla edelleen lämpöä ja nenä vuotaa.

Yhteistyössä