On se hyvä että ylihuomenna tulee mökille lähtö, pieni tauko kaupungista tekee hyvää ja toki myös tästä palstasta on ihan kiva välillä ottaa vähän etäisyyttä. Eipähän tule roikuttua öitä netissä kun ei tämä niin kauhean antoisaakaan aina ole, fiksumpaa olisi nukkua, mutta tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Jotenkin sitä vaan jää jumittamaan tähän koneelle kun ensin aikoo vaan vilkaista sähköpostit ja huomisen sään tms sitten tulee mieleen että jos nyt vähän silmäilen mitä täällä on meneillään.. ja kohta kello käykin jo kolmea neljää..
Harmi vaan ettei voida suoraan jussista jäädä mökille pidemmäksi aikaa kun miehellä on vielä viikko töitä niin pitää tulla tässä välillä kotiin. No mut eiköhän se väliviikko mene nopeasti. Btw, mua ei kyllä huoleta yhtään vaikkei mökillä ole sähköjä (aurinkokennoilla on valaistus ja aggrigaatti on sitten muita vempaimia varten) eikä juoksevaa vettä. Vappukin meni ihan kivasti tuon tytön kanssa ilman noita mukavuuksia. Ja ilman nettiä on tullut pärjättyä jo monet kesät että ei varmasti ole ongelma tälläkään kertaa että en usko palstaakaan tulevan ikävä (mutta ei kait se oli uskon asia)..
Mutta joo, taas jäin jumittamaan.. öitä vaan kaikille!
Mä meen näkemään palstavapaitamökkiunia!
Harmi vaan ettei voida suoraan jussista jäädä mökille pidemmäksi aikaa kun miehellä on vielä viikko töitä niin pitää tulla tässä välillä kotiin. No mut eiköhän se väliviikko mene nopeasti. Btw, mua ei kyllä huoleta yhtään vaikkei mökillä ole sähköjä (aurinkokennoilla on valaistus ja aggrigaatti on sitten muita vempaimia varten) eikä juoksevaa vettä. Vappukin meni ihan kivasti tuon tytön kanssa ilman noita mukavuuksia. Ja ilman nettiä on tullut pärjättyä jo monet kesät että ei varmasti ole ongelma tälläkään kertaa että en usko palstaakaan tulevan ikävä (mutta ei kait se oli uskon asia)..
Mutta joo, taas jäin jumittamaan.. öitä vaan kaikille!
Mä meen näkemään palstavapaitamökkiunia!