Nyt riittää palstailu taas tältä erää ja pian riittää pidemmäksikin aikaa.. lasken jo päiviä! :)

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
On se hyvä että ylihuomenna tulee mökille lähtö, pieni tauko kaupungista tekee hyvää ja toki myös tästä palstasta on ihan kiva välillä ottaa vähän etäisyyttä. Eipähän tule roikuttua öitä netissä kun ei tämä niin kauhean antoisaakaan aina ole, fiksumpaa olisi nukkua, mutta tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Jotenkin sitä vaan jää jumittamaan tähän koneelle kun ensin aikoo vaan vilkaista sähköpostit ja huomisen sään tms sitten tulee mieleen että jos nyt vähän silmäilen mitä täällä on meneillään.. ja kohta kello käykin jo kolmea neljää..

Harmi vaan ettei voida suoraan jussista jäädä mökille pidemmäksi aikaa kun miehellä on vielä viikko töitä niin pitää tulla tässä välillä kotiin. No mut eiköhän se väliviikko mene nopeasti. Btw, mua ei kyllä huoleta yhtään vaikkei mökillä ole sähköjä (aurinkokennoilla on valaistus ja aggrigaatti on sitten muita vempaimia varten) eikä juoksevaa vettä. Vappukin meni ihan kivasti tuon tytön kanssa ilman noita mukavuuksia. Ja ilman nettiä on tullut pärjättyä jo monet kesät että ei varmasti ole ongelma tälläkään kertaa että en usko palstaakaan tulevan ikävä (mutta ei kait se oli uskon asia).. :D

Mutta joo, taas jäin jumittamaan.. öitä vaan kaikille!
Mä meen näkemään palstavapaitamökkiunia! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Juup, mun ei pitänyt edes avata konetta :whistle:
Ja toivotin vaan varalta, jos ei satuta törmäämään..

Nii-i.. :hug:

Juu tämän päivän palstailut olisi kyllä voinut jättää väliin.. no helpottaapahan edelleen tuota tulevaa palstairtiottoa kun ei ole ihan hirveästi hyvää sanottavaa.. :D

muoks: toisaalta vaikuttaa kyllä myös siltä että muutama palstalainen laskee päiviä että pääsisi musta lomalle... tämä aloitus olkoon siis myös lohtuna heille että tietävät että katkoa on luvassa, ei tarvi kauheesti enää kärvistellä. Josko kaikilla olisi loppukesästä sitten hauskempaa. :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en usko... ihan varmasti ikävöit meitä ja saat viekkareita. hyvällä tuurilla tuut kurkkaan menot wapin kautta :D :kieh:

Wappia ei oo kun mulla on tollainen antiikin aikainen kapula, tai no mun kanta on se että puhelin on puhumista ja tekstareita varten ja kivoja lisiä ovat herätyskello ja laskuri, muuta ei tartte. ;)

Nooh..kyllä mun varmaan teitä "YK-joukkolaisia" varmaan tulee ikävä jonkun verran.. :( mutta eipä juuri muita (kuulit varmaan tuon kauheen helinän kun muutaman harmaan palstailijan sydämet särkyi)! :laugh:

Kattoo nyt jos tulis sukulaisten luona käydessä pyörähdettyä netissä heidän koneellaan, mutta en laskisi kuitenkaan sen varaan.. =)

Huomenna varmaan lähdetään ajeleen möksälle siinä kello viiden tai kuuden kieppeillä (iltapäivällä)... Mitä enemmän olen tässä funtsinut niin sitä enemmän on alkanut harmittaan kun pitää vielä tulla takaisin tänne kotiin muutamaksi päiväksi.. no tarvii vissiin silloin sitten palstailla jonkun verran kun ei tiedä milloin on seuraava tilaisuus..

No voi harmi, kyl mua ainakin harmittaa jos se ainoa musta joka tajus mun hauskan... sori seurustelen tietokoneen kanssa... kommentin humoristisuuden lähteekin mökille päiviksi.. nyyh!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi harmi, kyl mua ainakin harmittaa jos se ainoa musta joka tajus mun hauskan... sori seurustelen tietokoneen kanssa... kommentin humoristisuuden lähteekin mökille päiviksi.. nyyh!

No mut tuunhan mä takasin! :hug:

BTW, se oli oikeesti hauska, repesin taas kun muistutit siitä.. tyhmää kun toi haku on tommonen kökkö, ois pitäny ettii se ja kattoo josko jo joku muukin olisi ymmärtänyt hyvän vitsin päälle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Miten mä selviän täällä ilman sua? ;)
En ehkä selviä, pitää siis oikeesti lähtee sinne kiertueelle! :laugh:

Ja mä taisin olla just se, joka ei ainakaan sitä läppää heti tajunnut :whistle:

No mut sä ootkin tommonen suppee ihminen! :laugh:

Kyllä sä pärjäät ja enhän mä nyt vielä ole mihinkään lähtenyt? Nyt olen ensin juhannuksen pois ja sitten olen taas muutaman päivän paikalla ja sitten maksimissaan 3 viikkoa poissa. Meillä on kesäsuunnitelmat vielä vähän auki ettei me välttämättä sitä koko 3 viikkoa mökillä ja sukulaisissa olla.. kattoo nyt. Ja jos mä netin ääreen satun niin eihän sitä tiedä, saatan mä kerhossa vaikka piipahtaakkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Kuinka pitkää Nuoris muuten on poissa? :'( Siiperi älä jätä mua yksin YK-joukkoihin ;)

Jee, sä huomasit ton kun käytin tota termiä meista täällä ketjussa!! Eikös ollutkin hyvin keksitty! :p

Sä oot nero! Ja mähän en häivy minnekkään, en kulumallakaan! Jussin taukoilen ja sitten heinäkuun puolessa välissä häviän maalle, mut en oo kauaa.. kai.. :whistle:

Kuinka pitkää Nuoris muuten on poissa? :'( Siiperi älä jätä mua yksin YK-joukkoihin ;)

Jee, sä huomasit ton kun käytin tota termiä meista täällä ketjussa!! Eikös ollutkin hyvin keksitty! :p

Joo huomasin :D Voihan YK- joukot meitin kerhoa... siis kolme viikkoa saatat olla pois :o On meillä aikamoinen linkittäminen sitte :whistle: ;)

Joo huomasin :D Voihan YK- joukot meitin kerhoa... siis kolme viikkoa saatat olla pois :o On meillä aikamoinen linkittäminen sitte :whistle: ;)

Juu, mulle on kehkeytynyt tollanen oma anti-fan-club.. toisaalta mä kyllä uskon että siinä on vaan pari tyyppiä jotka harmailee ja mustailee eri tunnareilla.. if you know what I mean... vai tarttisko sanoa paremin who.. ;) :whistle:

Yhteistyössä