Nyt riitti.

Babylonin Riippuva Puutarha

Aktiivinen jäsen
26.11.2008
13 509
1
36
Appi tuli mulle itkemään mm. että anoppi sanoi että olen käskenyt lastani sanomaan mummoa rumaksi ja kaikkea muuta p*skaa, jota piti itsekin totena. Nyt on juttu niin että lapsi ei siihen mummulaan enää mene. Ei ihan tervettä juttua enää.
Mun anoppi ei ole anoppi, se on ANOPPI-VITSI.

Mitäs sun mies on asiasta mieltä?

Meillä on täysi kriisi päällä, ukko ei osaa sanoa mitään äidilleen vastaan vaikka kotona alkais avioero häämöttää niin äiti on tärkein. Mä oon ihan järkyttynyt, meidän onnellinen liitto mennyt viikossa tähän :/

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mutta onneks (ilmeisesti) sun miehes on sun kanssa samoilla linjoilla, että ei tule ristiriitoja sen takia.

On. Tässä ei ole enää mitään epäselvyyksiä. Se nainen teki elämänsä suurimman mokan.

Mitä tämä anoppi on siis tehnyt, muuta kuin tuo mitä ekassa viestissä kerroit? Muistan että tästä oli jotain ketjua joskus mutten en silloin lukenut. Nää perhesuhteet tuottaa meilläkin välillä ongelmia, puolin ja toisin.

Appi tuli mulle itkemään mm. että anoppi sanoi että olen käskenyt lastani sanomaan mummoa rumaksi ja kaikkea muuta p*skaa, jota piti itsekin totena. Nyt on juttu niin että lapsi ei siihen mummulaan enää mene. Ei ihan tervettä juttua enää.
Mun anoppi ei ole anoppi, se on ANOPPI-VITSI.

Joo meillä kans kränää sukulaisten kans, harmia.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Mitä tämä anoppi on siis tehnyt, muuta kuin tuo mitä ekassa viestissä kerroit? Muistan että tästä oli jotain ketjua joskus mutten en silloin lukenut. Nää perhesuhteet tuottaa meilläkin välillä ongelmia, puolin ja toisin.

Haukkui mut ensin kelvottomaksi. Sitten kun sanoin, että mä en kuuntele sellaisia solvauksia, alkoi keksiä kaikkea sontaa omaksi pelastuksekseen. Ikävä kyllä se suunnitelma tais räjähtää anopin käsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan sillä vaihdevuodet tai muistisairaus alkamssa. Muistisairaudet usein muuttaa ihmisiä paljon. Tosin jos on aina ollut samanlainen niin...

Rasittunut on varmasti. Mutten silti hyväksy tätä. Terveen papereissa kulkee toistaiseksi ja on maailman loistavin ihminen omasta mielestään.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:

Haukkui mut ensin kelvottomaksi. Sitten kun sanoin, että mä en kuuntele sellaisia solvauksia, alkoi keksiä kaikkea sontaa omaksi pelastuksekseen. Ikävä kyllä se suunnitelma tais räjähtää anopin käsiin.

Sanoppa sille anopille et se on moro nyt :) bye bye silleensä.

Yhteistyössä