Hae Anna.fi-sivustolta

NYT ROOLIPELATAAN! (Vesimies, Kars, Masterit, Ss, Lily ja muut)

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Nahkapalanen, 04.10.2017.

1. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    310
    (hiljaa itsekseen) Nuo kysymykset olivat aiheellisia. En aio jäädä paikalleni, vaikka sitten keijulasta hoitamaan. En ennen kuin...
    Hänen silmänsä muuttuvat mietteliäiksi ja hän istahtaa hitaasti.

2. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    (Katsoen Skywalkeria.)
    Minä lähren hänen peräänsä. Tierä millaaseen vaaraan se ittensä taas ajaa. (Starkiller kiipeää punaisen lohikäärmeen selkään ja se nousee taivaalle. Hän lähtee lentämään samaan suuntaan kuin Lily.)

3. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    (Punainen kukka ja ripaus keijupölyä jäävät aukiolle.) Fauni laukkaa puiden varjoista ja nappaa kukan suuhunsa.
    "Lily halusi antaa tämän sinulle." (Pudottaa kukan Master Skywalkerin jalkoihin, alkaa itkeä ja laukkaa pois.)

Last edited: 11.10.2017
  4. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    (Starkiller kuulee edestä useiden susien ulvontaa ja näkee horisontissa useita linnan torneja.)
    Ei helvetti. Se on menossa isän linnaa kohti. Sitä missä setä nyt hallitsee. Tästä ei hyvää seuraa. Onneks linna on niin kaukana, jotta se ei jaksa lentää sinne kun korkeintaan huomenna iltapäivällä. Mä saan sen siihen mennessä kiinni kyllä, tai tuun ainakin ihan sen perässä sinne. (Starkiller ajattelee ja lausuu loitsun.)
    Veli seuraja sisartas. (Hänen kultaisesta veljen sormuksestaan lähtee valo joka alkaa piirtää muille kuin Starkillerille näkymätöntä viivaa taivaalle. Nyt Starkiller pystyy helposti seuraamaan sisartaan.)

5. Master Starfinder Jäsen

Saadut tykkäykset:
    18
    Starfinder seilaa pitkin merta seuraten salaperäistä kutsua. Maata ei näy missään. Hänestä alkaa kuitenkin tuntua, että hän lähestyy kohdettaan. Yhtäkkiä edessäpäin alkaa taivas peittyä myrskypilviin. Kaukaa kuuluu ukkosen jyrinää. Kohta hän erottaa myös salaman välähdyksiä.

Master Starkiller ja Master Skywalker tykkäävät tästä.
  6. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Lennä hitaasti seuraten tuata viivaa. (Starkiller sanoo lohikäärmeelle ja siirtää viivan, niin että ei itse näe sitä mutta Tuli näkee sen.)
    Minä nukun nyt, mutta jos tuloo jotakin ongelmia niin herätä mut. Jos taas tapaat Lilyn sulje se kynsies sisälle, niin, että ympäröit sen kynsilläs täysin. (Hän jatkaa. Lohikäärme karjahtaa vastaukseksi ja alkaa lentää erittäin tasaisesti. Starkiller nojautuu sen kaulaa vasten ja nukahtaa lähes välittömästi.)

Lily-Rose tykkää tästä.
  7. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    (Lily lentää vihaisena, katkerana ja surullisena kohti kaukana häämöttäviä torneja. Hänen lämmin sydämensä on särkynyt pieniin palasiin, jotka ovat muuttuneet kiveksi ja jääksi). Tapan sen poikasen heti kun se syntyy. Master Skywalker ei poikasta ansaitse. (Kostonhimon sokaisema keiju on tehnyt päätöksensä.)

Master Starkiller tykkää tästä.
  8. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    (Starkiller herää lohikäärmeen selässä ja on välittömästi valpas. Hän katsoo eteensä ja näkee tornien hieman lähestyneen. Jonkin matkaa etuoikealla hän näkee vuoren jota hän ei ollut aikaisemmin nähnyt. Starkiller päättää etsiä Lilyn mielellään. Hän päästää mielensä lentämään vapaasti heidän edellään ja etsimään. Jonkin ajan kuluttua hän löytää kuin löytääkin Lilyn mielen. Starkiller koskettaa sitä kevyesti.)
    Sisko rakas. orota hetki. Puhutaan. Mä haluan auttaa sua ja sä oot menossa suaraan kohti meirän isän linnaa, missä setä asuu nyt. Pysähry, niin mä haen sut ja mennään jonnekkin turvallisempaan paikkaan nukkumahan. Sä oot lentäny koko yän ja tarviit unta. (Starkiller sanoo lempeästi mielessään Lilylle.)
    Mä oon tässä sun puolella. (Hän jatkaa vielä.)

9. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    (Lohikäärme lähtee nousemaan korkeammalle ja lähtee syöksymään loivasti kohti kaukana häämöttävää pientä pistettä joka on Lily. Se vetää siipensä suppuun ja tuuli vinkuu Starkillerin korvissa. Lily lähestyy kovaa vauhtia, sillä lohikäärme pystyy lentämään nopeammin kuin hän hennoilla keijun siivillään. Starkiller ja Tuli saapuvat lentävän Lilyn luo ja jäävät lentämään tämän alapuolelle.)
    Hyppää kyytiin sisko. (Starkiller pyytää ja tekee tilaa itsensä ja lohikäärmeen kaulan väliin.)
    Tule, niin mennään puhumaan. Meillä ei ole hirveästi aikaa hukattavana. Tänä iltana vihollisen veri on vuotava ja musta kuningas kukistuva. (Starkiller lausuu viimeiset sanat kylmällä äänellä.)
    Sitä ennen sinun ja minun on kuitenkin puhuttava muutamasta asiasta.

10. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    310
    Skywalker lähtee kävelemään hitaasti, katsomatta sivuilleen tai taakseen. Sitten hän äkkiä nyökkää hitaasti.
    (Hiljaa mielessään) En halua lasta. En saata totuttaa lasta sellaiseen kohtaloon. Jos Lily jonkin ihmeen kautta saakin poikasen, pitäkööt. Minä en siihen aio sekaantua.
    Skywalker huokaisee ja asettuu makuulle paksuihin sammaliin. Hänen ruumiinsa ei ole väsynyt, sitä se ei voi olla, mutta mielensä on. Hän vaipuu hitaasti syvään transsiin, jossa keho on yhtä aikaa valveilla ja mieli jossain toisella tasolla.

11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    (Lily on väsynyt lentämiseen ja muutenkin helpottunut Master Starkillerin nähdessään. Hän hyppää lohikäärmeen selkään, tarttuu tätä kaulasta ja kiittää Master Starkilleriä. Muutoin keiju ei ole erityisemmin juttutuulella.)

12. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Nuku vain sisko. Tästä tuloo pitkä lento, kun mun on pakko näyttää sulle yks paikka. (Starkiller sanoo ja kääntää lohikäärmeen etäämmäs torneista.)

13. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    Joo.. (sanoo hiljaa ja painautuu lohikäärmeen lämmintä kaulaa vasten. Siinä on hyvä olla.)

14. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    (Starkiller kääntää lohikäärmeen laskuun ja se laskeutuu aukiolle jonka keskellä on seitsemän kumparetta. Starkiller ravistelee Lilyä varovaisesti.)
    Herää. Olemme perillä.

15. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    (Herää, hyppää lohikäärmeen selästä ja suoristaa mekkonsa.) Missä me olemme? Mitä nuo kumpareet ovat? Miksi me tulimme tänne? Mennäänkö katsomaan kumpareita? Onko tuo lohikäärme tyttö vai poika? (Lily on jo selvästi paremmalla mielellä, virkistynyt, utelias ja innoissaan). Mistä lohikäärmeet munivat? (Katselee lohikäärmettä kiinnostuneena ja varpistaa nähdäkseen lohikäärmeen peräpään paremmin. )

16. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Kerron, jos sinä vastaat rehellisesti yhteen kysymykseen. (Starkiller sanoo ja katsoo Lilyä vakavasti silmiin.)

17. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    No mihin... (kärsimättömästi.)

18. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Mitä sinä meinaat tehrä poikasellesi?

19. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    389
    (Vakavoituu.) En tiedä. Ei puhuta siitä nyt. En tahdo ajatella koko typerää poikasta. (Muuttuu mietteliään näköiseksi) Muninko minä?

20. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Ymmärrän. (Starkiller nyökkää. Hän tarttuu Lilyä kädestä ja vetää tämän kahden kumpareen välistä kehän keskellä olevan kumpareen äärelle. Hän polvistuu maahan ja painaa katseensa maahan.)
    Tässä lepää kahdeksan syytöntä ruumista. (Hän sanoo ääni väristen.)
    Äitini ja kaikkein nuorin siskoni yhteisessä haurassa, ja loput kuusi sisartani omissaan. Sinä olet ainoa elossa oleva siskoni. (Starkiller sanoo ja alkaa itkeä hiljaa.)
    Setämme teloitti heidät kaikki maanpettureina omakätisesti kaapattuaan vallan isältämme. Äitini koska hän ei suostunut eroamaan isästämme ja menemään hänen kanssaan naimisiin ja siskoni ihan vain silkkaa julmuuttaan. Minä en ollut tuolloin enää täällä, koska isä uskoi minun olevan suurimmassa vaarassa. Olenhan minä ainoa kruunun prinssi. (Starkiller jatkaa itkien yhä enemmän.)
    En vain kestä viattomien kuolemaa. Syyttömien jotka tapetaan ilman että he ovat tehneet yhtään mitään.

21. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Ja tämän takia puolustan sinuakin aina omalla ruumiillani ja mielelläni, vaikka se tarkoottaas mun kualemaa. (Hän sanoo hiljaa ja katsoo Lilyä kyyneleidensä läpi.)

22. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Sinä olet mulle tärkeintä tässä maailmassa. Siks saattaa tuntua välillä, jotta holhoan sua, mutta se johtuu siitä kun välitän susta ihan järjettömästi. (Starkiller jatkaa. Hän nousee seisomaan ja vetää Lilyn tiukkaan halaukseen.)
    Isä hautas nää tänne, mutta vasta äiten hautakivi oli tehty kun setä löysi nää haurat ja senkin se hajotti. Minä vain tierän isän kertoman perusteella mitä siinä luki. "Tässä lepää syyttömänä kuollut kuningatar Lily Oikeamielinen." Sinä olet saanut nimesi minun äitini mukaan. Tai siis Lily nimen. (Hän sanoo itkuisella äänellä ja rutistaa Lilyä hieman lujempaa.)

Lily-Rose tykkää tästä.
  23. Master Starfinder Jäsen

Saadut tykkäykset:
    18
    Myrsky raivoaa merellä laivan ympärillä. Starfinder tuntee olevansa melkein perillä. Hän ei malta odottaa vaan muuttaa tuulen suuntaa päästäkseen nopeammin eteenpäin. Kohta hän näkeekin horisontissa saaren. Hän tietää sen olevan kohde. Iloisena päästyään viimeinkin perille hän astuu rantaan. Katsoessaan ympärilleen hän huomaa saaren olevan tiheän metsän täyttämä. Pitkään Starfinder ei ehdi siinä seistä. Kohta puiden keskeltä tulee esiin haltia, joka tervehtii häntä. Seuraa minua kaukaa saapunut ystävä, haltia sanoo. Minä näytän sinulle tien herrani taloon. Starfinder seuraa haltiaa metsään. He kävelevät suurelle vihreälle kukkulalle, joka kohoaa metsän siimeksessä. Mäen huipulla näkyy suuri kartano, jonka ikkunoista tuikkii valoa hämärään ulkoilmaan. He kulkevat portista talon pihalle ja kohta he astuvat sisälle suuresta ovesta, joka vie heidät valaistuun eteishalliin. Hallin päässä olevasta ovesta he pääsevät suureen saliin, jonka perällä palaa lämmin ja kodikas takkatuli. Haltia pyytää Starfinderia istumaan salissa olevan pöydän ääreen ja kertoo, että hän voi viettää talossa yönsä ja levätä jos tahtoo. Herrani selittää myöhemmin miksi hän kutsui sinut tänne, haltia sanoo. Starfinder hyväksyy tämän ja kohta hän saa loistavan illallisen. Sitten hänelle näytetään huone, jossa hän voi viettää yönsä. Starfinder odottaa kovasti tapaamista kartanon omistajan kanssa.

Lily-Rose ja Master Starkiller tykkäävät tästä.
  24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 278
    Voiko joku kirjoittaa lyhyen referaatin kun oon ollu niin kauan pois tästä jumalten virtuaalipelistä jotta en jaksa millää lukia kaikkia, tai vastaasko joku eres siihen että ku Killeri ja Lily näköjään ymmärtääkseni on sisaruksia, niin oonko mä ollu silleen Skyn kans niinku mä epäälin (jotta son tutun näköönen?) Vai mikä on homman nimi?

25. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    385
    Starkiller ja Lily on sisaruksia, mutta vain isän puolelta. Sä oot Lilyn äiti ja mun äiti on kuollut ja kuopattu jo aikoja sitten. Sitten Lily on raskaana Sky:lle ja mitäköhän vielä... No ne varmaan on ne tärkeimmät. Ja Sky on muuttunu kristalliks.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri