Nyt rupee jo itteenikin häiritsemään tää olotila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Ja tää synkkä ilma ei auta asiaa sitten niin yhtään!

Sitä taas tänään on tullu itku kun mietin vaan että me ei nyt sitten muutetakaan exän kanssa yhessä taloon jossa ehdittiin jo remonttia aloittaa,pihatöitä viime syksynä ja tänä keväällä ja alkukesällä tehtiin ja muuta mutta nyt mun unelmat siitäkin murskaantu.Ja se kai sitten toteuttaa ne meijän yhteiset suunnitelmat ja unelmat sen toisen kanssa jonka kelkkaan lähti.

Välillä olo on niin pirtee ja mietin et kyl muakin vielä onni kohtaa ja kaikki kääntyy hyväks ja sitten taas välillä mietin että yksin jään ja kaikki menee päin persettä.

Tiedän sen että nyt pitäisi nauttia yksinolosta ja toteuttaa kaikkea ja muuta positiivista muttakun en pääse siitä millään yli että ex vaan ilmotti erosta ja samaan sysyynn mun piti jo lähteä ja sitten sillä olikin jo uusi odottamaassa,että mut on heivattu ulos.

Ja kun meillä ei mitään sen suurempia ongelmia ees ollu,se vaan lähti toisen matkaan,se tässä nyt eniten on mua häirinnyt ja se miten toi koko tyyli miten ex eron hoiti ja se että sillä oli jotoinen ni se loukkas mua!
Se siis todellakin loukkas mua ja sitä en varmaan ikinä anna anteeks ja siksi mun tuntuu olevan niin vaikee nyt mennä eteenpäin.
Ja erostakin tulee pian 3kk et kyllä tässä nyt pitäs jo kai ruveta nousemaan ja olenhan mä välillä ihan hyvillä mielin.

Mä rakastan syksyä mutta tänä vuonna en pysty ees nauttimaan siitä,harmaat päivät vaan masentaa!

Anteeksi,että taas avauduin!

[QUOTE="Surullinen";24618912]Samat fiilikset täälläkin ja erosta jo 6kk..[/QUOTE]

meijän erosta tulee jotakuinkin joulun pyhinä 6kk joten ootan jo kauhulla miten pysyn koossa sillon:(

Yhteistyössä