S
sissira
Vieras
Nyt kieltämättä raivostuttaa. Anoppi lipsautti vahingossa (?) asian joka paljasti, että hän tietää minun henkilökohtaisesta historiasta eräitä käänteitä, jotka ovat tosi tosi arkaluontoisia ja joista olen uskoutunut vain muutamille erittäin läheisille ystäville sekä omalle miehelleni. En olisi IKIpäivänä uskonut kuulevani niitä anopin suusta. Että pistää vihaksi. En tiedä miten tämän ottaisin miehen kanssa puheeksi siten, että pystyn samalla hillitsemään itseni. Kun mieli tekisi huutaa suoraa huutoa, että petturi!!!
Ihan taustainfona, jotta tajuatte miksi olen tästä niin hermostunut: anoppi ei ole koskaan ikinä milloinkaan tukenut meitä pariskuntana, ei onnitellut vilpittömästi avoliitosta / kihlautumisesta / naimisiinmenosta eikä ainakaan innostunut perheenlisäyksestä kun kuuli, että sellaista on tulossa. En todellakaan halua, että tällainen ihminen saa tietää minun historiastani yhtään mitään, kaikkein vähiten tällaista, joka on itselle erittäin sensitiivinen asia..
Ihan taustainfona, jotta tajuatte miksi olen tästä niin hermostunut: anoppi ei ole koskaan ikinä milloinkaan tukenut meitä pariskuntana, ei onnitellut vilpittömästi avoliitosta / kihlautumisesta / naimisiinmenosta eikä ainakaan innostunut perheenlisäyksestä kun kuuli, että sellaista on tulossa. En todellakaan halua, että tällainen ihminen saa tietää minun historiastani yhtään mitään, kaikkein vähiten tällaista, joka on itselle erittäin sensitiivinen asia..