Nyt se imetys loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
poika 5kk mutustelee tissiä tunnin välein öisin ja mulla on taju kankaalla päivät. Ei tästä tuu mitään. Pyhät nyt vielä perhepedissä mutta sitten poika omaan sänkyyn ja imetys loppuu.

Onko vinkkejä antaa, miten siirto toimii parhaiten? Ja imetyksen lopetus, onko jotain huomioitavaa? Osaimetyksellä on ollut, nyt pitkään imenyt enää öisin. Kiinteitä menee jo reippaasti päivät.

Mä haluaisin kans päästä vaikka yhdellä syötöllä/yö 6kk:sen kanssa, mutta miten? Ja kuinka saan sen syömään enemmän kiinteitä? Aamulla lusikoitiin varmaan kolme varttia ja alas meni pari rkl puuroa. Ei hyvä.

joo pulloa annettu jo synnärillä kun maitoa ei tullut tarpeeksi. tutti kelpaa vaihtelevasti, joskus paremmin, joskus ei laisinkaan. nyt tekee myös selvästi hampaita, kun kalvaa tutun muoviosaa jatkuvasti leuallaan...

ja en valitettavasti osaa sanoa, miten teidän vauvan saisi syömään paremmin...

Mulla on teknisenä vaikeutena yösyöttöjen poisjätössä sekin, että tutti on varsinainen kirosana pojan mielestä, kuten tuttipullokin. Teillä varmaan tutti voi auttaa, saa sillä imemistarpeensa tyydytettyä. Tassuttelua ajattelin kokeilla apukeinona.

Yhteistyössä