nyt se on sit virallista...*sisältää valitusta

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
:( mie olen nyt tasan kahenkymmenen kilon päässä unelmieni ihanne painosta.. ai että, kuulkaa se on niin "mieltä ylentävää" kun neuvolassa sanotaan, että "sulle on ruoka alkanu maistuun.. :whistle: " ja lääkäri kyselee, että oonko kovastikki herkkujen perään.. :( :( mieskin on alkanut hienovaraisesti vihjaileen, että voisin pikkusen tuota painoa alkaa tarkkaileen.. :( :( :(
Mie kun olen sellanen "tunne syöjä".. mulle tulee parempi mieli, kun syön suklaata, mutta se tunne ei kestä kauaa ja sit tulee se kauhee morkkis, että "kannattiko taas mänkätä, sähän olet jo muutenki sellanen läskiperse?!!".. sit on taas paha mieli, ja kas kummaa, mikäs siihen tuokaan hetkellisen lohdun?!-Suklaa!!
Nyt (taas kerran ) päätin että tää mänkkäys ja lihominen saa riittää!! kun vaan nyt saisin kerranki pidettyä tän päätöksen, että herkuttelu loppu nyt.. :|

Ite olen laihtunut vajaassa 5 kk:ssa n. 15 kg. Mä jätin karkit ja suklaan pois 5 kk sitten jo eikä ole tehnyt mieli kumpaakaan. Jätskiä kyllä syön kesällä, talvella en niinkään paljon enkä pullaakaan mussuta joka päivä. Käytkö lenkillä tai harrastatko mitään liikuntaa? Kokeiles rasvanpolttoaerobicia, siinä ei hypitä vaan liikutaan musiikin tahtiin kädet mukana ja on tehokasta ja pyöräily on myös liikuntamuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Ite olen laihtunut vajaassa 5 kk:ssa n. 15 kg. Mä jätin karkit ja suklaan pois 5 kk sitten jo eikä ole tehnyt mieli kumpaakaan. Jätskiä kyllä syön kesällä, talvella en niinkään paljon enkä pullaakaan mussuta joka päivä. Käytkö lenkillä tai harrastatko mitään liikuntaa? Kokeiles rasvanpolttoaerobicia, siinä ei hypitä vaan liikutaan musiikin tahtiin kädet mukana ja on tehokasta ja pyöräily on myös liikuntamuoto.

mie olen tällähetkellä raskaana, joten ajattelin että alotan nyt kevyesti koiran kanssa lenkkeilyn.. huomasin, että on tuo koira parkakin kesän aikana saanut vähän lihaa luittensa ympärille..
se vaan on vuosien aikana salakavalasti tuo paino noussut!! kun en sitä oo hirveesti seurannut.. tosiaan, sillon kun miehen kanssa aloin oleen, ni painoin tasan kakskymmentä kiloa vähemmän..tiedän että sitä tuskin tuun koskaan saamaan pois, tuota kahtakymmentä kiloa, mutta kun etes muutaman kilon sais pois, ni mie itkisin onnesta!!

Onko ollut aamupahoinvointia? Aattelin vaan että usein raskauden alussa paino putoaa muutaman kilon itestään just ton aamupahoinvoinnin takia, itellä kävi sama molemmissa raskauksissa. Eihän se koskaan huono asia ole saada muutamaa kiloa pois että olisi sitten helpompi olla loppuraskaus kun ei olisi niin kauheasti sitä painoa. Viimeistään synnytyksen jälkeen lähtee osa kun imettää mutta silloin ei kannattaisi sortua noihin makeajuttuihin.

Yhteistyössä