Mä en saata ajatellakaan pizzerian pizzaa tai jotain hampurilaisateriaa :x :x En oikeesti ikinä olis uskonu et joutuisin sanomaan pizzalle ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Alkuperäinen kirjoittaja no:Olen kaupan kassalla töissä. Odotin toista lasta ja joulun aikaan meni niitä limakaloja siitä kassalta. Pakko oli lähtä oksentamaan jokaisen kalapaketin jälkeen, ne lipeä kalat haisee aivan KAMALALLE!
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Oi ja mä voisin syödä lohta vaikka koko ajan. Muut kalat vähän ällöttää mut lohi namnam.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Mulla oli tän kolmosen alkuodotus semmonen etten voinu sietää kahvia, yleensä juon mukisotalla kahvia.. jo pelkkä haju mikä leiju ylös aamusin kun mies keitti kahvit sai yrjön tulemaan.. nyt tosin pystyn jo juomaan sitä
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Oi ja mä voisin syödä lohta vaikka koko ajan. Muut kalat vähän ällöttää mut lohi namnam.![]()
Lohi on tosi hyvää,mut kun se lautanen on ollut hetkenkin huoneen lämmössä,niin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Mulla oli tän kolmosen alkuodotus semmonen etten voinu sietää kahvia, yleensä juon mukisotalla kahvia.. jo pelkkä haju mikä leiju ylös aamusin kun mies keitti kahvit sai yrjön tulemaan.. nyt tosin pystyn jo juomaan sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x
mul on jugurtti ja juusto kammo tällä hetkellä. :| :x
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x
Juusto on hyvää ja pähkinäjogurtti nam![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x
Lohi on tosi hyvää,mut kun se lautanen on ollut hetkenkin huoneen lämmössä,niin :x
KIITOS!:x
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x
juusto haisee ihan karseelle ja jugurtti sattuu paluumatkalla. |O
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x
juusto haisee ihan karseelle ja jugurtti sattuu paluumatkalla. |O
Toivottavasti tää merkkaa että ootan poikaa,mun salainen haave :heart:
Toki tyttökin on tervetullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Voi herttinen, mutta voitko kuvitella missä tuskissa mie olin esikoisen aikaan kun oli kauhee himo mäkkärin ja nimenomaan mäkkärin juustohampurilaisiin. Lähimpään mäkkäriin oli melkein 70 kilsaa sillon, eipä joka päivä lähetty ostelemaan