Nyt se päivä koitti mitä en ikinä olis uskonut. (Raskausjuttu)

Voi herttinen, mutta voitko kuvitella missä tuskissa mie olin esikoisen aikaan kun oli kauhee himo mäkkärin ja nimenomaan mäkkärin juustohampurilaisiin. Lähimpään mäkkäriin oli melkein 70 kilsaa sillon, eipä joka päivä lähetty ostelemaan

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x

Mulla oli tän kolmosen alkuodotus semmonen etten voinu sietää kahvia, yleensä juon mukisotalla kahvia.. jo pelkkä haju mikä leiju ylös aamusin kun mies keitti kahvit sai yrjön tulemaan.. nyt tosin pystyn jo juomaan sitä

Olen kaupan kassalla töissä. Odotin toista lasta ja joulun aikaan meni niitä limakaloja siitä kassalta. Pakko oli lähtä oksentamaan jokaisen kalapaketin jälkeen, ne lipeä kalat haisee aivan KAMALALLE!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Olen kaupan kassalla töissä. Odotin toista lasta ja joulun aikaan meni niitä limakaloja siitä kassalta. Pakko oli lähtä oksentamaan jokaisen kalapaketin jälkeen, ne lipeä kalat haisee aivan KAMALALLE!

Oi kamala, kaupasta tulikii mieleen että mie meinaan yrjötä joka kerta kun kulen pullonpalautus automaatin ohi, se haju on niin sanoin kuvaamattoman kauhee

Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Mä rakastan normisti kalaa,mut nyt se kalan haju tunkee mun nenään niin voimakkaana että :x

Oi ja mä voisin syödä lohta vaikka koko ajan. Muut kalat vähän ällöttää mut lohi namnam. :p

Lohi on tosi hyvää,mut kun se lautanen on ollut hetkenkin huoneen lämmössä,niin :x

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

Mulla oli tän kolmosen alkuodotus semmonen etten voinu sietää kahvia, yleensä juon mukisotalla kahvia.. jo pelkkä haju mikä leiju ylös aamusin kun mies keitti kahvit sai yrjön tulemaan.. nyt tosin pystyn jo juomaan sitä

Mä taas pystyn juomaan kahvia :p

Mä nyt mietin et oikeestaa ei haittaa vaik tää roskaruokapahoinvointi kestäis koko raskausajankin. Sipsit tekee kans pahaa, normaalisti rakastan niitä cheese ballseja mut nyt oksettaa kaikki sipsit, esikoisesta oli sama homma. Ja imetysaikana rupes taas heti maistumaan nekin. Ei haittaa painon kannalta vaik epäterveelliset jääkin pois :D Muuten vaan säälittää pizzaraukat kun mä oon niin suursyömäri normaalisti et nyt ne ajattelee miksei ne enää kelpaa :D

Oi ja mä voisin syödä lohta vaikka koko ajan. Muut kalat vähän ällöttää mut lohi namnam. :p

Lohi on tosi hyvää,mut kun se lautanen on ollut hetkenkin huoneen lämmössä,niin :x

KIITOS! :laugh: :x

juu. oon kans luopunu kahvista. jo pelkkä haju saa mut yökkimään. :x helposti se kävi kun en muutenkaan juo kovin usein. röökinpolton lopettaminenkin oli helpompaa ku ei ollu se kahvi siinä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x

mul on jugurtti ja juusto kammo tällä hetkellä. :| :x

Jugurtti menee mulla vielä ainakin mut se pitää olla oikein jääkaappikylmää banaanijugurttia =)

juu mulla on sama homma kaiken kermasen kanssa pelkästää kirjottaminen kermasta saa mun mahan huutamaa kuolemaa :x

Juusto on hyvää ja pähkinäjogurtti nam :p

juusto haisee ihan karseelle ja jugurtti sattuu paluumatkalla. |O

KIITOS! :laugh: :x

Helvetti,kun mies oli yöllä tehnyt itelleen graavilohilevän yöllä ja laittanut sen leikkuulaudan tohon tiskipöydälle,meinas yrjö lentää aamulla |O :x

Toivottavasti tää merkkaa että ootan poikaa,mun salainen haave :heart:
Toki tyttökin on tervetullut :D

Toivottavasti tää merkkaa että ootan poikaa,mun salainen haave :heart:
Toki tyttökin on tervetullut :D

jaa..en tiiä noista himoista ja ällötyksistä kumpi tulossa. =) on tää oksetus miljoona kertaa pehempi ku edelliset odotukset mutta katotaan nyt sitten myöhemmin mitä Bruno sanoo. :laugh:

Mulla tytöstä oli vain sellaista "neutraalia" EITEEMITÄÄNMIELImeininki mut nyt tekee pahaa ja oksettaa + tulee ihan outoja himoja, siks tää onkin niin jännää ja erilaista ku eka odotus. Mies teki mulle eilen ihanan rapsakkaa täytettyä patonkia ihanan raikkailla täytteillä, kasviksia ja tonnikalaa. Oli hyvää ja uppos koko patonki :x Ja puhun sit ihan oikeesta ruokapatongista en mitään kaksmielistä :D

Siis mistä tuo oksetushymiö tuli tuohon :o Ei sen pitänyt siihen tulla. :headwall: :D

Voi herttinen, mutta voitko kuvitella missä tuskissa mie olin esikoisen aikaan kun oli kauhee himo mäkkärin ja nimenomaan mäkkärin juustohampurilaisiin. Lähimpään mäkkäriin oli melkein 70 kilsaa sillon, eipä joka päivä lähetty ostelemaan

Miksköhän toi kuulostaa niin tutulle....
:)

Yhteistyössä