nyt se sit tapahtu! voi hävetys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joSSSu

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
5 248
0
36
eilen illalla vähän vällyjen välissä miehen kanssa peuhailtiin alakerrassa, poika nukkui yläkerrassa, ilmeisesti pidin niin kovaa metakkaa että poitsu oli hiipinyt alakertaan ja kysyi, äiti, onks siulla joku hätänä? onneks oli pimeää et tuskin tajus. mut tätä olen pelänny... ite sain kaameet traumat ku meiksit yhen kerran "yllätin" pienenä!

Tuo on munkin pelkoni! Pidän niin kovaa ääntä, vaikka koitankin olla hiljempaa... Kerran n. 10v. yllättänyt omat vanhempani hommissa. Ja muistan sen vieläkin....

Alkuperäinen kirjoittaja !!:
sitä voinu paneskella vähän hiljempää? Tosi kauheeta kun lapset herää aikuisten naiskenteluun.

tässä tapauksessa kyllä ois vissiin pitäny paneskella hiljempaa. ylleensä kun tuo ei herää vaikka pommi räjähtäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No oliko sulla joku hätä. Kai vastasit.

sanoin että ei ole äitillä mikkään hätä, taisin nähdä vaan pahaa unta ( huudan meinaan unissani usein, joten siihen on helppo turvautua, tosin en tiedä onko poika koskaan heränny miun painajais-huutooni)

Mie oon kans tosi äänekäs mut tosi hyvin oon kyl ny oppinu ja vaavi on vasta 2,5kk. Eli eiköhän se tästä :D

Mie kans oon yllättäny vanhempani.. Iskä siirty äitin päält sivuun ja näytti suuttuneelt :D Ja mie kyl tajusin mitä ne puuhas :ashamed: |O Ja muistan sen aina.

No en kyllä tajua mitä traumoja siitä voisi jäädä. Olen minäkin nähnyt lapsena vanhempani touhussa, mutta paljon pahempia muisikuvia jää esim. vanhempien tappeluista. Ylihysterisointia taas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en kyllä tajua mitä traumoja siitä voisi jäädä. Olen minäkin nähnyt lapsena vanhempani touhussa, mutta paljon pahempia muisikuvia jää esim. vanhempien tappeluista. Ylihysterisointia taas.

no en mie sitä nyt ihan hysteerisenä sanonukkaan. mie en vaan kovin helposti sitä unohda sitä näkyä, katsos ei meiksit sekstaile, eikä mei pojat, eikä mummot.... xD

Alkuperäinen kirjoittaja pääsit helpolla:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/07/909290

:laugh:

Toisaalta joo, mun yhden poikaystävän pikkusisko yllätti meidät kesken kaiken. Aika hätäseen se lähti, mutta ei sitten enää koskaan tullu koputtamatta... :ashamed:

Yhteistyössä