Nyt se sitten alko taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäinkin raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erittäinkin raskaana

Vieras
Prkl että ottaa päähän..

Laskettu aika on parin viikon päästä ja nyt alko sitten anopin kysely tuntemuksista ja oloista että joko on tulossa. Vaikka se ei kysy multa suoraan niin mua ottaa ihan suunnattomasti päähän se joka päiväinen soittelu ja kysely mieheltä.

Eikö helvetti voi ihminen tajuta että ilmoitetaan sitte. Mä en omalle äidillekään tai kenellekään muullekaan ilmoita heti jos tuntuu pieni supistus tai vihlaisu jossain. Sitten kerrotaan ku vauva on syntynyt. Kai sitä pitäis soittaa ja kertoa että limaa on tullu nyt viikon verran ja oon sen ja sen verran auki..

Jos mun äiti kyselis tohon tahtiin niin olisin jo ärähtänyt ja käskenyt olla kyselemättä. Esikoinenki meni yli lasketun ajan niin todennäköisesti ei tämäkään tule etuajassa.

AAARGH!!! Anteeksi purkaukseni. Mutta olo on tukala muutenki.

Ethän vain ole mun veljen emäntä? Kuulostaa tuo niiiiiiiin mun äidiltä. Juu, ja ei jaksa, mitta jos sille sanoo, että lopeta kiitos, niin mököttää vähintään puol vuotta.

[QUOTE="äippyli";30811201]Ethän vain ole mun veljen emäntä? Kuulostaa tuo niiiiiiiin mun äidiltä. Juu, ja ei jaksa, mitta jos sille sanoo, että lopeta kiitos, niin mököttää vähintään puol vuotta.[/QUOTE]

Tuo mökötys olis ihan hyvä vaihtoehto :O

Sitte ku vauva syntyy niin sen pitää soittaa joka päivä että mites vauva, mites vauva, mites vauva.. Mut sitte jos sattuu tulemaan käymään niin ei ota edes syliin ellen väkisin työnnä vauvaa anopin syliin.

Yhteistyössä