H
holmes
Vieras
sehän on ilmiselvästi Herra Majuri, KOSKA herra majuri asuu KERAVALLA JA KUKAPA ON KERAVAN KINGI? Rane. Eli mAJURI HARMAILEE rANENA.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Älä nyt?Mä olen tätä miettinyt jo siitä asti kun koko Rane on kuvioissa ollut.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja holmes:Eikö vain. Perkele etten oo aiemmin tiennyt mistä majuri on, ois ollu selvää pässinlihaa jo aiemmin. Se on kaikenlisäksi flirttaillut mulle (Ranena).. no nyt tietää kenestä kyse.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DULINA:aatelkaa sen tyypin oikee nimi on Rauno![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja holmes:Eikö vain. Perkele etten oo aiemmin tiennyt mistä majuri on, ois ollu selvää pässinlihaa jo aiemmin. Se on kaikenlisäksi flirttaillut mulle (Ranena).. no nyt tietää kenestä kyse.![]()
Rane taitaa flirttailla yhdelle jos toisellekin.Majuri on sitten se ärisevä puoli tästä Keravan jekyll&hydestä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:![]()
Teillä on vilkas mielikuvitus, en ole Rane
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:![]()
Teillä on vilkas mielikuvitus, en ole Rane
No varmaan oot jos olet Keravalta.
Shocking. :|Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Keravalla on muitakin palstamiehiä, kuin minä