Nyt se vauva sitten on jo iso...siirsin vaatekaappiin koon 68cm vaatteet. Miksei nää pienet pysy pieninä pidempään :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Niin jotenkin sydäntä raastavaa luopua niistä pienistä söpöstelyvaatteista.

Johtuukohan tää siitä, ettei lapsiluku ole vielä täynnä. Siis sitten kun lapset on tehty ja olen siihen tilanteeseen tyytyväinen, niin onko pieneksi jääneistä vauvakoon vaatteista luopuminen helpompaa?

Nyt rutistelen pieniä mekkoja käsissäni ja jotenkin tuntuu niin pahalta. Toki on kivaa saada uusia vaatteita käyttöön, mutta toisaalta taas... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Kuinka vanha sun vauva on?

On vaan jännää kuinka lapset kirii toisiaan kiinni. Tai siis kun raskausaikana muutaman viikon ero toiseen tuntuu huimalta ja yht'äkkiä lapset onkin samanikäisiä.. jos tajusit pointin :D

Joo, tajusin :)

Tyttö on jo 4kk. On jo niin ison oloinen...ei ole enää vain vauva joka ollamöllöttää. Toisaalta aivan ihanaa että kommunikoi, hymylee, jokeltelee ja on niiiiiiin ihana...mutta ihan liian vähän aikaa ehdin nauttimaan pikkuvauva-ajasta :(

Onneksi tää ei oo viiminen kerta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja bibii:
mietin samaa tuossa muutamapäivä sitten kun katselin esikoiseni vauva vaatteita nyt on kyllä jo iso 2v :D oli kyllä söpöjä vaatteet uudelle vauvalle voin laittaa päälle :D

Mä en viitti säästää, koska mä vekkaan ettei meille enää tule tyttöä. Siis jos tulee, niin mä alan kyllä sitten jo lottoamaan :laugh:

Ja lähipiiriin on tulossa muutama vauva, jotta saan edes muutaman tyrkätty kavereille. Harmi vaan, että toinen saa pojan (toisesta ei vielä tiedetä) jotta ei meillä ole oikein muuta antaa kuin muutama koon 56 vaate...muut on niin tyttömäisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Mä taidan olla vähän väsy kun luin ensin että siirsin vauvan vaatekaappin, olin että :o kunnes luin uudestaan...

:laugh: :laugh: :laugh: Vauva nukkuu vaunuissa...ei siis ole kaapissa :laugh:

Juu, ei meilläkään kukaan kaapissa sentään nuku... Mutta se tunne kun lukee vähän huonosti et siis MITÄ siinä luki, lukee uudestaan ja ehkä vielä kerran ennen kuin tajuaa ja sit :laugh: :laugh:

Mä taidan olla vähän väsy kun luin ensin että siirsin vauvan vaatekaappin, olin että :o kunnes luin uudestaan...

:laugh: :laugh: :laugh: Vauva nukkuu vaunuissa...ei siis ole kaapissa :laugh:

Juu, ei meilläkään kukaan kaapissa sentään nuku... Mutta se tunne kun lukee vähän huonosti et siis MITÄ siinä luki, lukee uudestaan ja ehkä vielä kerran ennen kuin tajuaa ja sit :laugh: :laugh:

No onneksi kuitenkin luit uudestaan...ja uudestaan. Muuten muistaisit mut palstahahmona joka laittaa vauvan kaappiin :o :laugh:

Meillä taas on lapsiluku täynnä, ja nyt se tuskaa vasta onkin heivata pieniä vaatteita pois. :'(
Tekis mieli säästää kaikki, ihan vaan varmuuden vuoks... :D Mut ei, pakko ne on myydä ja laittaa eteenpäin. (lukuunottamatta niitä ihania mekkoja, ja retrovaatteita jajaja...)

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Meillä taas on lapsiluku täynnä, ja nyt se tuskaa vasta onkin heivata pieniä vaatteita pois. :'(
Tekis mieli säästää kaikki, ihan vaan varmuuden vuoks... :D Mut ei, pakko ne on myydä ja laittaa eteenpäin. (lukuunottamatta niitä ihania mekkoja, ja retrovaatteita jajaja...)

No voihan kökkö.

Mä tässä pähkäilen justin että pitäiskö vaan ämpätä pari pakettia ja myydä siten nuo huutiksessa...että en niitä sen enempää hypistelis. Kaikki vaan kerralla pois. Jos se kirpasis vähän vähemmän.

Hittolainen kun voi olla hankalaa. Ei tää tällasta ekasta tai tokasta ollut :o

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mut jos se vauva tulee jo pienenä kaapista ulos? :D

:laugh: Ai kauhja...te teette mun sydäntuskastani nyt pilkkaa...hävetkää :laugh: :laugh: :laugh:

Okei: :ashamed:

Kiitos :D :saint:

Psst.. Ollaan ihan sinuja vaan. Ei tartte teititellä, vaikka vanha oonkin. :)

Mulla on ihan sama fiilis :( Mun vauva on nyt 3kk ja siirryttiin just kokoon 62cm. Katselin tossa aamulla sellasta 48cm paitaa jota käytettiin aluksi huhtikuussa. Miten se on ikinä mahtunut :)
Ihan suunnaton raastava haikeus. Meille ei tule enempää lapsia, nämä kaksi riittää, mutta ihan hirveän haikea olo on!

Yhteistyössä