K
Kihelmöintiä
Vieras
Onko teillä koskaan sellasta tunnetta, että tuolla klitassa on kaiken päivää sellainen tykyttävä, kutkuttava tunne, aivan kuin olis orkku tuloillaan ihan ilman syytä? Mistä mahtanee johtua tää ilmiö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Housut hankaa tai muuten vaan panettaa ihan törkeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Matoja tai joku muu tauti?
Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:joskus raskausaina joo...saattaa muutenkin olla loppuvaiheessa paikat turvoksissa...varmaan siitä sillon johtui
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasdfas:Minulla oli nuorempana ongelmaa tuosta vaivaksi asti. Nykyään liittyy selvemmin kiertoon, ovulointiin ja kuukautisten tuloon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Matoja tai joku muu tauti?
Ai jaa, että matoja klitassa. Ei oikee ole uskottava selitys. Tautejakaan ei ole. Äh mitä menin tätä kysymään kun muut eivät ole koskaan kokeneet samaa ilmeisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Matoja tai joku muu tauti?
Ai jaa, että matoja klitassa. Ei oikee ole uskottava selitys. Tautejakaan ei ole. Äh mitä menin tätä kysymään kun muut eivät ole koskaan kokeneet samaa ilmeisesti.
mä olen kokenut samaa. en elä puutteessa, eikä ole klitorismatojakaan todettu
mistä lie johtuu. välillä aina tulee ja kestää päivän tai pari. en osaa liittää mihkään erityiseen, joka aiheuttas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Matoja tai joku muu tauti?
mä olen kokenut samaa. en elä puutteessa, eikä ole klitorismatojakaan todettu
mistä lie johtuu. välillä aina tulee ja kestää päivän tai pari. en osaa liittää mihkään erityiseen, joka aiheuttas![]()
Heh, aika hankala olo ja vaikka tekis jotain mikä helpottaa tilanteen, niin se auttaa vain hetken. No jospa huomenna olis jo toisin.