Nyt sen tunnustan: en vaan pysty olemaan ilman miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mantsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mantsu"

Vieras
Mulla ei ole ollut suhteita paljon.yksi pitkä ja vakava sekä pari lyhyempää juttua sekä yhenyön juttuja muutamia. Mutta tunnustan et en tunne oloani hyväksi ilman miestä,en tiedä miksi mutta jotenkin tunnen et en voi elää ilman miestä. En halua olla yksin ja tunnen oloni paremmaksi miehen kanssa. En tarkoita et nautin mistään yhenyön jutuista vaikka niitä muutamia ollutkin vaan tarkoitan sitä et kyllä mä tarviin miehen rinnalleni ihan arkiseen elämään. Pakkohan tässä yksin on olla kun ei ole miestä ja tuntuu ettei kovin moni ees kiinnostu mut joskus joku on kiinnostunutkin.En toki huoli sellasta josta en ite ole kiinnostunut mutta mun elämä ei ole mitään ilman kumppania. Olen jo niin väsynyt tähän yksinoloon.

No sehän on ihan selvä. Ei ihmistä ole luotu elämään yksin. Jokainen taritsee jonkun.

Pieni laulu ihmisestä

Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmiselle,
ollakseen itse ihminen.
Lämpimin peitto on toisen iho,
toisen ilo on parasta ruokaa.
Emme ole tähtiä, taivaan lintuja,
olemme ihmisiä, osa pitkää haavaa.
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Ihminen ilman ihmistä,
on vähemmän ihminen ihmisille,
vähemmän kuin ihminen voi olla.
Ihminen tarvitsee ihmistä.

- Tommy Tabermann -

Jos ihmistä ei ole luotu olemaan yksin niin miksi kaikki eivät sitten löydä sitä ihmistä rinallensa kulkemaan? jos jokaiselle on joku jossain niin miksi he eivät kohtaa?

Siitä ei yleensä hyvä seuraa, jos on pakonomainen tarve seurutella kokoajan (enemmän tai vähemmän vakavasti). Siinä kun tuppaa käymään niin, että epätoivoissaan otetaan melkein kenet vaan ja senhän nyt tietää minkälaisia aarteita sillä systeemillä löytää...

Jos ihmistä ei ole luotu olemaan yksin niin miksi kaikki eivät sitten löydä sitä ihmistä rinallensa kulkemaan? jos jokaiselle on joku jossain niin miksi he eivät kohtaa?

Sen oman ja oikean ihmisen tapaa sitten kun aika on oikea ja kun sinä olet siihen valmis. Et välttämättä nyt ole vaikka sinusta siltä saattaa nyt tuntuakin.

Ajatuksilla ja asenteella on suuri merkitys siinä asiassa. :)

Yhteistyössä