nyt sit autatte mua!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Minä olen nyt 2 kokonaista päivää koittanut saada windowsia ladattua cd:n avulla uudestaan vaan mitä mun pitää oikeesti tehdä???
Tulee tällainen taulukko:

"Tämä on palautusta (recovery) varten tarvittava taltio!

Käynnistä järjestelmä tältä taltiolta käyttöjärjestelmän palauttamista varten."

ja sit on muistutuksia siitä, et kiintolevyltä pitää kaikkik tärkeät kopioida...

Taulukon alareunassa on << ja >> merkit ja niistä kun painaa niin mitään ei tapahdu.

Ja pakko on siis windows ladata uudestaan, et kaikki pöpöt poistuu kun kone jo sammuileekin itsestään.

OSAAKO KUKAAN MUA AUTTAA??? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Hmm... senhän pitäs automaattisesti käynnistyä, kun sen laittaa sinne sisään ja sitten vaan painelaan next/seuraava-painiketta...

Sitä minäkin pähkäilen... Kun painaa sitä >>-nappia niin taulukko häviää vaan mitään ei tapahdu....

eli voisiko toi cd olla rikki? onkohan jotain vikanumeroa, josta sais ohjeita?? Mulla on tossa toi käyttöohje kirjanenkin, mut ei siellä ole tästä aiheesta mitään...

pöpöt ei poistu sillä että laitat vaan Windowsin uudestaan! Tuo windowsin uudelleen laitto vaan korjaa vanhan windowsin, mutta ei tuhoa/poista niitä pöpöjä!

Format c: on ainut millä niistä voi päästä eroon, jos virus softa ei niitä tuhoa...

Yhteistyössä