Nyt sit muakin yritettiin huijata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Dear xxxxxx xxxxx

Salut.

I want to present you as next of kin to my late client Mr.xxxxxx.He died in 2003 and his account valued at USD$24.1M has been dormant and his bank wants to declare this funds as unclaimed.

I need your name,phone number,contact address and private email so that I will send you more informations.Please get back to me through my private email for more infomations. isaacelolomawu@live.com
Regards

Barrister .Isaac Elolomawu
00228-831 42 87

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä taas sain sellaisen sähköpostin Ermes Jengolta jonka otsikko oli Hi rakas xxxx

En edes avannut viestiä, pitäköön Ermes rakkautensa yksipuolisena :)

:laugh:

Mä saan tommosia välillä fb:ssä tommosilta tummemmilta miehiltä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mä olin kuulemma voittanut 750 000 puntaa sähköpostiosoitteellani, tarvitsivat vain henkilötietoni...

Ha-haa, kuka oikeasti menee tuollaiseen vipuun?? :o

En tiiä :laugh: Vitsit kun en muista mistä sen löytää, mut joku oli kusettanut noita kusettajia oikein olan takaa, oli oikein monen sivun pituiset tekstit :D Ja sit yhdes vaihees kun oli noit jotain tsunamei tms niin joku tyyppi oli laittanut Ruotsin punaisen ristin puhelinnumeron, eihän se sinne soittaminen maksanu ku joku 4000 :D

Mulle tuli kerran Hotmailiin viesti joltain ukolta, että mä olin muka pelannut jotain nettipeliä, joka oli Coca Cola Companyt järjestämä ja voittanut 2 900 000£ Huvikseni aloin kirjoittelemaan sille ukolle takasin. Ensin onniteltiin moneen kertaan ja sitten alettiin kyselemään henkilötietoja. Kiltisti annoin keksityn nimeni ja osoitteeni ja käytöstä aikaa sitten poistetun puhelinnumeroni. Niiden avulla olisi kuulemma pystynyt voiton mulle toimittamaan. Sitten nää tiedot ei enää riittäneetkään. Sitten vaadittiin pankkitilin numeroa IBAN-koodilla ja luottokortin numeroa :laugh: Niin läpinäkyvää huijaamista :laugh:

Kun sit kirjoitin ukolle, että olemattoman voittoshekin voit lähettää mulle kirjattuna kirjeenä ilman noita tietoja, niin kaikenmaailman selitystä keksittiin sen jälkeen :laugh: Kirjoitin uudelleen vielä samalla tavalla, mutta ei mennyt perille silloinkaan. Lopulta laitoin semmosen viestin, että mun luottokortin numeroa ei tarvita olemattoman voiton maksamiseen. Jos joku voitto on olemassa, niin shekki postiin vaan. Kyllä mä sen sieltä saan henkkareillani haettua :laugh: Ei tullut koskaan vastausta takaisin :laugh:

Valitettavasti on niitäkin, jotka noihin roskaposteihin oikeesti uskoo ja menee antamaan luottokorttiensa numeroita eteenpäin :whistle: Kuka ei olis joskus pelannut jotain nettipeliä?! :D Harvemmin niistä kuitenkaan voittaa tommisia summia :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Elo loma wuuuuu..... Mulle tuli taas kolme laihutuspillerimainosta spostiin. Olen alipainonen. :xmas:

Mulle joku teki semmosen jäynän että ku netistä helppo tilata noita "laihdutuspillereitä" niin oli sitten joku kpää tilannut, näihin aikoihin painoin 50 kiloo ja pituutta se 170. Semmonen källi jollain tuli mieleen, ikinä en saanut tietää kuka ja ite jouduin sen ekan erän maksamaankin, kyllä harmitti ja harmittaa vieläkin

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Elo loma wuuuuu..... Mulle tuli taas kolme laihutuspillerimainosta spostiin. Olen alipainonen. :xmas:

Mulle joku teki semmosen jäynän että ku netistä helppo tilata noita "laihdutuspillereitä" niin oli sitten joku kpää tilannut, näihin aikoihin painoin 50 kiloo ja pituutta se 170. Semmonen källi jollain tuli mieleen, ikinä en saanut tietää kuka ja ite jouduin sen ekan erän maksamaankin, kyllä harmitti ja harmittaa vieläkin

Mutta joo, siis vielä että sähköposti huijauksia yritetty mullekin, mutta harvemmin enää edes avaan mainospostia...mä en tajua kuinka joku voi mennä tommoseen lankaan tai siihen facebookin jokainen saa ilmaisen lahjan lankaan ku sovellushan vaati vain kaikki henkilötiedot

Yhteistyössä