S
särkyvää
Vieras
Eli,minä kotoäitinä,mie paljon töissä,tänä iltana sitten piiitkästä aikaa lupasin lähteä ystäväni kanssa elokuviin,vain reilu pari h pois kotoa,mies lupasi hoitaa lapset ja kissan joka tänään leikattiin ja oli vielä nukutuskaasuissaan kun lähdin...laittoi vielä viestinkin perään että älä murehdi,nauti leffasta,hän hoitaa asiat.
No kun soitin leffan jälkeen että olen tulossa kotiin,mies tuumasi että eivät lapsemme kanssa löytäneet kissaa mistään,ei tiedä missä se on
olivat kuulleet miukumista,josta mies päätteli kaiken olevan kunnossa,kävi sohvalle maata ja nukahti,kunnes soittoni herätti ja hän lähti tultuani töihin.
Miten helkatti voi olla noin vastuuton,loppu hyvin,kaikki hyvin,kissi löytyi,luojan kiitos kunnossa saunasta,josta kuitenkin olivat monesti etsineet.Mutta prkl,lupasi hoitaa ja vahtia kissaa ja nimenomaan korostin ettet voi nukkua,ja voin perua elokuvani tältä iltaa mutta lupasi huolehtia
No kun soitin leffan jälkeen että olen tulossa kotiin,mies tuumasi että eivät lapsemme kanssa löytäneet kissaa mistään,ei tiedä missä se on
Miten helkatti voi olla noin vastuuton,loppu hyvin,kaikki hyvin,kissi löytyi,luojan kiitos kunnossa saunasta,josta kuitenkin olivat monesti etsineet.Mutta prkl,lupasi hoitaa ja vahtia kissaa ja nimenomaan korostin ettet voi nukkua,ja voin perua elokuvani tältä iltaa mutta lupasi huolehtia