Nyt suutuin miehelle, ei voi olla totta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpeles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerpeles

Vieras
Meillä on autotallissa ollut puolitoista vuotta auto jota ei olla käytetty ja joka menossa romuttamolle. Minä olen koko ajan luullut että se on tottakai otettu pois vakuutuksesta ja rekisteristä. Niin voitteko uskoa siitä on mennyt koko ajalta vakuutukset ja verot joita ei ole maksettu, laskuja on tullut aviomieheni nimellä ja löysin pinkan lipastosta joita ei ole edes avattu, avasin äsken pari (joo rikoin ehkä kirjesalaisuutta, meillä ei ole tapana toisten nimellä tulleita avata) ja järkytyin, perintätoimistolta oli myös kirjeitä.
Nyt pinna paloi. Soitin miehelle ja hän oli pahoillaan ja sanoi vain että ei ole saanut aikaiseksi hoitaa sitä..
Itselläni ei ole edes ajokorttia joten en tälläisistä niin ymmärrä, paitsi sen että vakuutuksesta pitää irtisanoa ja rekisteristä auto jonka käyttö lopetettu kokonaan.
Mieheltä olen säännöllisesti ruikuttanu koska auto haetaan sinne romuttamolle ja vastaukseksi tullut vain jotain mutinaa.

Kuulostaa kyllä siltä, että miehesi ei ihan täysillä kulje. Käske sen nyt ainakin heti tänään ottaa yhteyttä sinne perintätoimistoon maksujen sopimiseksi ja muutenkin hoitaa asia kuntoon.

[QUOTE="juu";22330652]Mielenkiintoinen taktiikka, kun ei avaa laskuja sisältäviä kirjeitä, niin laskuja ei ole olemassa :)[/QUOTE]

Mä itse asiassa tiedän muutaman sellaisen, jotka ovat toimineet juuri noin. Ongelmiahan siitä on toki tullut heille, luottotiedottomia kai kaikki muutenkin niin eivät ole välittäneet yhtään. Onneksi omat toimintatavat on vähän erilaisia..

Hmm. Tuo on kyllä ihan silkkaa tyhmyyttä pitää auto rekisterissä ja vakuutettuna, jos kerran ei ole edes ajokuntoinen. En kyllä ymmärrä mitä miehesi on mahtanut ajatella, antanut vaan laskujen kasaantua.

[QUOTE="vieras";22330741]Mä itse asiassa tiedän muutaman sellaisen, jotka ovat toimineet juuri noin. Ongelmiahan siitä on toki tullut heille, luottotiedottomia kai kaikki muutenkin niin eivät ole välittäneet yhtään. Onneksi omat toimintatavat on vähän erilaisia..[/QUOTE]

Joo, mäkin tiedän erään. Ei viitsinyt hakea postia laatikosta "kun siellä on vaan laskuja" ja kun sitten oli pakko välillä tyhjentää laatikko, niin keräsi kirjeet kasaan avaamatta niitä ja työnsi johonkin laatikkoon. "Ei mulla kumminkaan ole rahaa maksaa niitä." Luottotiedot häneltä meni, tietysti. Nykyisin onneksi on ryhdistäytynyt raha-asioissa.

[QUOTE="Lissu";22330780]Joo, mäkin tiedän erään. Ei viitsinyt hakea postia laatikosta "kun siellä on vaan laskuja" ja kun sitten oli pakko välillä tyhjentää laatikko, niin keräsi kirjeet kasaan avaamatta niitä ja työnsi johonkin laatikkoon. "Ei mulla kumminkaan ole rahaa maksaa niitä." Luottotiedot häneltä meni, tietysti. Nykyisin onneksi on ryhdistäytynyt raha-asioissa.[/QUOTE]

Oliskohan taustalla ollut masennusta tai uupumusta? Tms... Kuulostaa niin sellaiselta käytökseltä. Hienoa kuitenkin, että tuttusi on saanut asiansa järjestykseen.

Yhteistyössä