Nyt tartteis jotain sutinaa elämään, keksiikö joku mitä?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
- Lähtiskö käymään ystävättären kanssa päivän Tallinnassa?

- Ottasko tenavat mukaan ja lähtis lasten ja ystävättären ja ehkä ystävättären lasten kanssa laivalle? (omat 5v ja 10kk)

- Varaisko ylläriks miehen kans hotellihuoneen ja lapsenhoitajan yhdeksi yöksi kotiin... Vois tulla tarpeeseen (sais nukkua!!!)

-Ottasko äkkilähdön miehen kesälomalla ja kävis jossain bulgariassa tms ilman lapsia ja miestä...

Vai mitä sutinaa sitä keksis? Onko ideoita????

 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
lähdette ukon kanssa lomalle johonkin ja nautitte toisistanne

Mie oon vähän haaveillut tollasesta paikasta kun Imatran valtion hotelli..Ois kauheen kaunis hotelli..Jos vaan ois miehen kans sisätiloissa vuorokauden, nukuttas hyvin ja katottas toisiamme silmiin...

Laitanpa kuvan hotellista:

Imatran%20valtionhotelli.jpg
 
Se vois kyllä olla aika kiva. Me vaan ollaan niin jumissa täältä kotoa, että se ois vaan yhden yön yli reissu..Mut oishan se sekin jotain. Pitänee yrittää tehdä asiat salaa mieheltä, varata hotsku ja lapsenhoitaja... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ööö, mä tekisin noi kaikki, jos kerran on mahdollista :D

Hienosti ajateltu! Katellaan miten kesällä aika ja innostus riittää.. Tuntuu hurjalle vaan jättää pikkusia vielä pidemmäksi aikaa kotiin miehenkään kanssa.. Ehkä se äkkilähtö yksin ulkomaille ois poissuljettu juttu..Kuolisin ikävästä siellä.. Mut mikä jottei nuo muut voisivat onnistuakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ööö, mä tekisin noi kaikki, jos kerran on mahdollista :D

Hienosti ajateltu! Katellaan miten kesällä aika ja innostus riittää.. Tuntuu hurjalle vaan jättää pikkusia vielä pidemmäksi aikaa kotiin miehenkään kanssa.. Ehkä se äkkilähtö yksin ulkomaille ois poissuljettu juttu..Kuolisin ikävästä siellä.. Mut mikä jottei nuo muut voisivat onnistuakin!

Otatte äkkilähdön koko poppoolla :D Jos ois vara matkustella, mä en muuta tekiskään... :( Mutta katotaan kuinka käy lotossa tänä iltana B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ööö, mä tekisin noi kaikki, jos kerran on mahdollista :D

Hienosti ajateltu! Katellaan miten kesällä aika ja innostus riittää.. Tuntuu hurjalle vaan jättää pikkusia vielä pidemmäksi aikaa kotiin miehenkään kanssa.. Ehkä se äkkilähtö yksin ulkomaille ois poissuljettu juttu..Kuolisin ikävästä siellä.. Mut mikä jottei nuo muut voisivat onnistuakin!

Otatte äkkilähdön koko poppoolla :D Jos ois vara matkustella, mä en muuta tekiskään... :( Mutta katotaan kuinka käy lotossa tänä iltana B)


Meillä mies ei suostu lähtemään pienimmäisen kanssa ulkomaille... Pelkää sitä, että on stressaavaa ja hankalaa..Vaikka saatais lapsenhoitaja mukaankin sinne..Mut ei, yritän lämmitellä ja ympäripuhua ennen kun perheessä on vieläkin pienempää väkeä... ;)
 

Yhteistyössä