Nyt tarttis apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eli olen menossa lauantaina pienen pojan ristiäisiin ja nyt tarvis keksiä joku lahja. Haluaisin ostaa jotain erilaista, en niitä perinteisiä tina juttuja ja albumeita kun niitä todennäkösesti kyllä tulee muut ostamaan. Niin ja en ole kummi.

Joten siis pistäkää tulemaan ideoita erilaisesta lahjasta. Kiitos etukäteen.

Minä ostin pari kuukautta sitten kummitytölle kipsikehyksen,eli siinä oli mukana tarvikkeet että voi tehdä lapsen käden- ja jalanjäljestä kipsivaloksen siihen kehykseen.
Minusta se oli ihan kiva,sellaisen voisin itsekin mielellään ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eli olen menossa lauantaina pienen pojan ristiäisiin ja nyt tarvis keksiä joku lahja. Haluaisin ostaa jotain erilaista, en niitä perinteisiä tina juttuja ja albumeita kun niitä todennäkösesti kyllä tulee muut ostamaan. Niin ja en ole kummi.

vauvalelu
kirja
muumimuki/ruokailuvälineet
lautanen,nokkamuki, ruokailuvälinet-setti
vaatteet

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Niin ja lahjakortti . niin vanhimmat voivat osta itse sen mitä vauva tarvii..

saatiin esikoiselle hupullinen söpö kylpypyyhe ja se oli musta varmaan paras lahja. :) Tarpeellinen ainakin. En itse suosi mitään muistojuttuja, kummilusikka riittää ja nekin on meillä ihan arkikätössä.

Yhteistyössä