Nyt tarvittaisiin hyviä neuvoja! (yösyötöistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zombie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zombie

Vieras
Meillä sellainen tilanne, että 10 kk-ikäisellä on jäänyt tavaksi heräillä yöllä syömään. Herää 1-4 kertaa, yleensä 2 kertaa. En usko että on nälkäinen, koska syö illalla paljon. Miten vieroittaa yötissistä?

Olemme kokeilleet sellaista, että minä menen eri huoneeseen nukkumaan ja silloin tyttö onkin nukkunut hyvin. Nukuin 4 yötä eri huoneessa ja ne menivät hyvin, mutta kun palasin takaisin samaan huoneeseen, niin sama rumba alkoi taas.

Unikoulu on meille hankala, koska mieheni menee töihin aikaisin (joutuu heräämään ennen viittä), joten hänellä jää yöunet vähiin, jos vauvaa joutuu huudattamaan yöllä. Samoin esikoinen saattaisi herätä (nukkuu viereisessä huoneessa).

Onko mitään muita keinoja?

Kyllä se jää pois ennen kuin huomaatkaan. Kippaat vaan sänkyyn jos nousee ylös ja taputtelet takamusta. Ja voishan tuon jo siirtää omaan huoneeseen nukkumaan.

Pitää varmaan kokeilla laittaa omaan huoneeseen. Lapsi nukkuu nyt pinnasängyssä samassa huoneessa, ei meidän vieressä. En tiedä haistaako maidon tms, kun nukkuu paremmin silloin kun minä olen eri huoneessa

Uusimmat

Yhteistyössä