Nyt te saatte auttaa mua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24680705]Karppinen on sitä vähähiilarista leipää, hinta yli 3 ekee paketti. Mies sanoi, että palat liian pieniä.[/QUOTE]

Jep, pieniä on palat ja makuun kyllästyy tosi äkkiä, vaikka yrittäis vaihdella täytteitä. Tai mä ainakin kyllästyin. Karppisivustoilla on karppileipäohjeita tietty.

Niin ja mä tykkään niistä aamiaismöttösistä vai mikä niitten nimi oli, ei niitä ainakaan tarvi lämmittää.

veikkaan että se karppisen leipä on semmosta että eväspalasina saapi vetää puolpakettia kera täytteiden, silläpä ajattelinkin jos jollain olisi jotai hyvää salaatin ohjetta vaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;24680814:
veikkaan että se karppisen leipä on semmosta että eväspalasina saapi vetää puolpakettia kera täytteiden, silläpä ajattelinkin jos jollain olisi jotai hyvää salaatin ohjetta vaikka.

Siis puolet leipäpussista yhellä lounaalla?? :O Karppinenhan on ihan normaalin leivän oloista, ehkä vähän tuhdimpaa.

No tavalliseen salaattiinhan ei sen kummempaa ohjetta tarvitse. Laittaa vain sekaisin niitä kasviksia mistä pitää, pohjaksi esim. kaali, jäävuorisalaatti tai lehtisalaatti, tai näiden sekoitus. Lisäkkeitä voi sitten vaihdella: kananmunaa, tonnikalaa, paahtopaistia, pekonia, jauhelihaa, leipäjuustoa, savukalaa jne.. Kastiketta jos tarvitsee, niin joku itsetehty kermaviilikastike. Leipäjuusto itsessään on hyvää evästä.

Yhteistyössä