Nyt teen miehelle sika tempun ja se on ihan oikein,vai onko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan eroamassa ja asutaan vielä koko poppoo saman katon alla.
Mies on joka viikonloppu menossa yksin,juomassa jne...
Itse olen muutaman kerran päässyt reissuun,aina lapsia mukana.
Nyt mies taas ois lähdössä viikonloppu reissuun ja olettaa että taas jään yksin 9 lapsen kanssa.
Muutenkin olen aina saanut pyörittää koko arjen yksin,koko 15vuotta.
Sanoa paukautin miehelle äsken että hommaat sitten jokaiselle lapselle viikonlopuksi hoitopaikan että en hoida enää yhtään lasta kun hän hurvittelee.
Sitten kun asutaan erillään niin menkööt vaikka joka päivä,mutta ei mun velvollisuus ole aina hoitaa lapsia yksin.

:hug:
No ei oo oikein, ettei mies osallistu lasten hoitoon, mutta toisaalta kamalan kurjaa riidellä siitä, kuka hoitaa lapset... Ne kuitenkin on syyttömiä kaikkeen.

Joko teillä lapset tietää, että ero on tulossa?
Mie vaan ajattelin, että jos tietävät, ja jos lapset tosiaan jätettäisiin / vietäisiin tässä tilanteessa hoitoon vieraalle (ei siis äiti tai isä ), niin lapset saattavat kokea asian hylkäämisenä... sillä varmaan he ovat huomanneet isän poissaolon, jos isä on paljon ns. hurvittelemassa ja nyt jos äitikin "jättää", niin se voi olla lapsille kova paikka.

Yhdessähän ne lapset on tehtykin, joten yhdessä pitäis myös mahdollisuuksien rajoissa hoitaa. Jos miehesi on kerran huvittelemaan menossa viikonloppuna, pitäisi hänen ottaa myöskin vastuu lasten hoitamisesta (kun eivät hänen menonsa ilmeisesti ole aivan välttämättömiä). Eli ihan oikein mielestäni sanoit hälle.

Mua vaan vituttaa niin paljon kun se ei muuta kun puhelimessa soittelee ja suunnittelee seuraavaa reissua.
Hitto,9 lapsen arjen pyörittäminen on yksin liian raskasta.
Ei kuule tuo kuspää ole koskaan tehnyt rikkaa ristiin tässä talossa.
Makaa ja passuttaa lapsilla kahvit keittämään ja leivät viemään herran nenän eteen kun makaa.
Jumalauta,se on periaate kysymys että en suostu jäämään taas viikonlopuksi hoitamaan yksin niitä.
Mies vaan hakee saikkua viikko viikon perään ja töissä ei etes viitti kulkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mites lapset?
"Jaetaanko" heidät tyyliin sulle - mulle? Anteeksi, jos utelen liian henkilökohtaisia :ashamed:

Mie vaan mietin, että arki ja 9 lasta on yhdelle aikuiselle aika hirmuinen vastuu ja rasitus... kun se on sitä välillä kahdellekin vanhemmalle.

Mietin tuota kanssa että mitenkähän lapset.
Onko ap lapset minkä ikäisiä?

Yhteistyössä