Nyt tiedän miksi käyn täällä enään niin harvoin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyyne-Täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyyne-Täti

Jäsen
25.06.2007
228
0
16
Pakko hieman "purkaantua" vaikka p*skaa sataa niskaan... :D

Ennen käytin tätä palstaa paljon,päivittäin. Kun aikana olin ollut huomasin mitä tämä touhu on. Nyt taas kun olen joku hetki ollut täällä niin huomaan sen taas jälleen.. :o

Täällä on paljon pilkkaa,ilkeyttä ja muuta ikävää muita palstalaisia kohtaan. Udellaan hirveästi! :/
Itse en juuri ole tätä kokenut,melko vähän olen kyllä ketjuihin vastannut mutta lukenut kylläkin paljon. Nimimerkin olen vaihtanut joskus.

Olen miettinyt että miksi ihmeessä tämä palsta on usein juuri täynnä tuota p*skaa!? Aina tulee jokaiseen ketjuun yleensä hirveä määrä jotain asiatonta sontaa,halutaan aloittajaa loukata?! :o

Viihdyn eräällä toisella palstalla paljon,kun se palstan löysin. (ei ole siis vauvapalsta) ja siellä minusta ei todellakaan ole näin paljon ilmassa tuota p*skaa,ilkeilyä,vihaa,katkeruutta. Tai ei varmasti olekaan!

Onko teistä kukaan muu huomannut tälläistä? Koska en usko siihen mitä joskus täällä on joku sanonut että"kotiäidit ovat kateellisia"!

-kiitos-

Ja turha on sitä kakkaa alkaa heitellä,minä en lannistu enkä välitä siittä! :D

Olen huomannut saman, mutta en jaksa *laiska ja saamaton* vaihtaa toisellekaan vastaavalle palstalle. Käyn kyllä muillakin palstoilla, mutta niiden aihealueet on vähän erilaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olen huomannut saman, mutta en jaksa *laiska ja saamaton* vaihtaa toisellekaan vastaavalle palstalle. Käyn kyllä muillakin palstoilla, mutta niiden aihealueet on vähän erilaisia.

Kyllä,aihealue onkin siellä toisella palstalla eri mutta siellä sentään on oikeaa huumoria! ;)

Eikä kukaan tule ketjuun sanomaan mitään sen tyylistä että "mä muuten panin sun miestä eilen.." :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne-Täti:
Eikä kukaan tule ketjuun sanomaan mitään sen tyylistä että "mä muuten panin sun miestä eilen.." :laugh:
Ai hitsi... :laugh: :laugh: :laugh: ... juu, ei taida ihan tollasta kuulla niilläkään palstoilla, missä käyn :laugh: :laugh: :laugh:

Minäkin taas tulin kurkkimaan tänne kolmen päivän tauon jälkeen ja näin tuon Jätkän aloituksen. Surullista luettavaa, vaikka taustoja en tiedä.

Vaikuttaa pahasti siltä, että elämää palstan ulkopuolella ei olekaan-siis joillakin ihmisillä. Virtuaalielämän ja todellisen elämän raja kadonnut. Se, että tällaiselle palstalle rekisteröityy, näyttää olevan iso riski. Sitä mieltä olen aina ollut ja tällainen vahvistaa mielipidettäni entisestään. Siinä vaiheessa olet vapaata riistaa. Sähköpostisi on auki palstapersoonille, joiden todellisesta persoonasta sinulla ei voi olla varmaa tietoa. Minusta se on pelottavaa ajatuksenakin...Sitä en sano, etteikö täällä ole mukava silloin tällöin käydä ja joukossa on paljon miellyttäviäkin palstalaisia. Minulle ei vaan tulisi mieleenikään niin paljoa rikkoa yksityisyyteni suojaa, että tällaiseen rekisteröityisin.