nyt toi miehen tiuskiminen alkaa menee vähän liian pitkälle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ei suostu kertoo mikä kiukuttaa ja tiuskii ja töksäyttelee ja mä en jaksais enää kuunnella,mut annan mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. mutta nyt se raivoo jo viattomalle lapsellekin niin et lapsi tippa linssissä makaa sängyssä eikä ymmärrä mitä on tehny väärin |O
ojensin vähän miestä et voisitko käyttää niitä aivojasi ja tajuta et noin pienelle ei huudeta,ei se tajuu tehneensä väärin niin mies alko mulle huutaa että et muuten sinäkää ala häntä komentelee!et hänelle ei noin puhuta ja hän saa sanoo mitä tahtoo!
tokasin vaan et kohta oot juttuines tääl ihan yksin jos tota linjaa jatkat |O

että hyvää yötä :headwall:

niin ja oho,siis lapsi ei ole tehnyt mitään väärin ja ihmettelee miksi sille silti huudetaan,sitä tarkotin vaik kirjotin ehkä niin et lapsi olis tehny jotai mut ei vaan tajua sitä.. selvensiköhän tää yhtää :ashamed:

Miehet onkin tyhmiä :kieh: :headwall:

Meillä on vähän sama juttu että lapsille tiuskitaan aivan turhasta ja sitten kun sanon että ei viittis ni sit suuttuu mulle |O

Onneksi se paska lähti taas juomaan viinaa kavereittensa kanssa...

Niin ja lisäys että meiän lapset on 3v ja 1v

Mee sanoo sille lapselle et iskällä on huono päivä, eikä johdu lapsesta. Sit vasta kun lapsi on saanu mielenrauhan, selvität asian ukkos kanssa. Ja joo-o, ei ole sun asia puolustella miestä mut nyt se on lapsen etu jos mies ei itse ymmärrä!

no mä en lapsen kuullen ole mitää selvittäny koska tunnen mieheni ja tiedän et se tiuskii ja äksyilee (tänään) ja menin olkkariin kertomaan sille painavan mielipiteeni ja kun se sit alko mulle huutaa,niin kyllähän lapsi sen makkariin kuuli. rauhottelin lapsen ja tais se jo nukahtaakin,mut en mä tollasen yhteistyökyvyttömän kiukuttelijan kanssa uskalla puhua,se kun suuttuneena ei välitä sit pätkääkään siit et lapsi nukkuu vaan alkaa huutaa :headwall:
onneks tällasii päiviä on helvetin harvoin!

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ei suostu kertoo mikä kiukuttaa ja tiuskii ja töksäyttelee ja mä en jaksais enää kuunnella,mut annan mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. mutta nyt se raivoo jo viattomalle lapsellekin niin et lapsi tippa linssissä makaa sängyssä eikä ymmärrä mitä on tehny väärin |O
ojensin vähän miestä et voisitko käyttää niitä aivojasi ja tajuta et noin pienelle ei huudeta,ei se tajuu tehneensä väärin niin mies alko mulle huutaa että et muuten sinäkää ala häntä komentelee!et hänelle ei noin puhuta ja hän saa sanoo mitä tahtoo!

Hyvää yötä teillekin, onpa ala-arvoinen mies! Kuinka olet toollaisen ottanut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyvää yötä teillekin, onpa ala-arvoinen mies! Kuinka olet toollaisen ottanut?

Eksä ymmärrä lukemaasi? mies ei ole aina tuollainen!

Onpa sulla ja teillä monella miehet! Ei voi kun ihmetellä, eikö tuollainen käytös ole näkynyt jo aiemmin, ennen lasta? Säälittävää, syyttömät lapset pelkää ja luulee heissä olevan vika1

Meilläkin joskus mies korottaa ääntään liian helposti peenille, kun on itse väsynyt... Minä sitten selvitän lapsille mistä kyse ja sen jlk isänsä selvittää myös, kun on rauhottunut.
Pääasia, että pidät nyt itsesi rauhallisena ja jätät sen ukon omaan arvoon, kyllä se taas rauhottuu :hug:

Yhteistyössä