Nyt tsempatkaa mua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelgaP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HelgaP

Aktiivinen jäsen
29.03.2004
1 950
1
36
Neiti 8v ratsastaa alkeiskurssia ja minä tietysti vanhana hevoshulluna ihan innoissani tallilla mukana..
Nyt sitten menin ja ilmoitin itseni neitiä ennen olevalle tunnille ja jännitys on hirveä :D siis hyvässä mielessä, mutta kun en ole n. 10vuoteen ollut hevosen selässä voitte uskoa mikä paniikki päällä.. :whistle:

Aivan ihanaa mutta mahassa sata perhosta, tyttö naureskelee äidin jännitykselle.. apua :D

Jostain olen kuullut, että tyttöjen ratsastukseen liittyisi mielihyväntunteet, eivät ole tiedostettavia, mutta sitä kokevat ratsastaessa. En haluaisi koskaan laittaa tyttöäni ratsastustunneille :x

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Jostain olen kuullut, että tyttöjen ratsastukseen liittyisi mielihyväntunteet, eivät ole tiedostettavia, mutta sitä kokevat ratsastaessa. En haluaisi koskaan laittaa tyttöäni ratsastustunneille :x

Tai siis lukenut olen.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Hyvin se menee..alussa tuntuu varmaa oudolta mutta hurahdat taas..T:hevostelija ;)

No mä olen jo hurahtanut, neidin kanssa hoideltu heppoja tunnin jälkeen yms. mutta nyt se kongretisoituu kun pääsee itse selkään...

Äiti-lapsi ratsastusleirille ollaan muuten kesällä menossa.

Tai siis lukenut olen.

TÄÄH?? no justiinsa..ei helvattu :laugh: oletko nyt ihan tosissas..luitko mistä..omasta opuksestasi??

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Hyvin se menee..alussa tuntuu varmaa oudolta mutta hurahdat taas..T:hevostelija ;)

No mä olen jo hurahtanut, neidin kanssa hoideltu heppoja tunnin jälkeen yms. mutta nyt se kongretisoituu kun pääsee itse selkään...

Äiti-lapsi ratsastusleirille ollaan muuten kesällä menossa.

minä kans ootan että tyttö kasvaa..jos äitiinsä tulee niin hevostelihan se on..ihanaa sitten yhdessä käydä ratsailla..

Tai siis lukenut olen.

Just , kaikkea sitä tutkitaan ja kirjoitellaan :laugh:

Tai siis lukenut olen.

Niinpä. Mut eikö oo aika ällöttävä ajatus? :/

Kyllä se teitä naurattaa. Varmasti jokainen ratsastaja asian kieltää! Sehän nyt on selvää ;)

Yli kymmenen vuotta ratsastusta harrastaneena voin sinulle vannoa, että ainut mielihyvän tunne minkä ratsastus aiheuttaa on se kun saa hevosen kulkemaan koottuna ja "oikeinpäin".

Tai siis lukenut olen.

Niinpä. Mut eikö oo aika ällöttävä ajatus? :/

No tuota, kun en ole ikinä tuollaisena asiaa nähnyt, en osaa ratsastusta ja hevosenhoitoa miettiä tuolta kannalta.

Yhteistyössä