Nyt tulee karua tekstiä mutta en voi kyseiselle henkilölle sanoa asiasta mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt palo kii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt palo kii

Vieras
joten puran tänne.

Siis jos alle 25v pukkaa maailmaan jo neljättä lasta, kouluja ei ole käynyt peruskoulun jälkeen, ei ole päivääkään ollut töissä, ja suunnitelmana on vaan tehdä lapsia ja olla kotona, niin kyseinen henkilö ei vaan ole niin lapsirakas vaan EI OSAA MITÄÄN MUUTAKAAN TEHDÄ!!!!!!!!

Ottaa niin päähän tuollainen ettei edes yritä elättää itseään tai pesuettaan. Valitetaan vaan kuinka ei kehtaa enää mennä kouluun kun on jo ikää niin paljon eikä ole lukupäätä. Töihin ei voi mennä kun ei halua paskahommia tehdä ja onhan se nyt sitten rankkaa kun on ne lapsetkin ja kaikkea. Ei kuitenkaan kehdata suoraan sanoa, vaan joka tilanteessa korostetaan kuinka on vaan niin lapsirakas ja kuinka lasten kanssa pitää olla kotona siihen asti et ne menee kouluun ja lässyn lässyn. Kuitenkin ne isommat lapset on hoidossa niitä virikkeitä saamassa.

Vattu, missä on näiden naisten kunnianhimo?! Tai no viis kunnianhimosta vaan, missä on heidän ITSEKUNNIOITUS?! Ihan oikeestiko sitä pitäisi olla ylpeä siitä, että ei osaa elämässä tehdä mitään muuta kun kahdesti levittää jalkansa? Ensin sellainen pienen takia ja sitten 9kk myöhemmin vähän isomman? Olen aivan 100% varma, että jos meidän yhteiskunta ei tukisi tällaista vaihtoehto, olisi tämäkin nainen ottanut itseään niskasta kiinni jo aikoja sitten!!

Ja tosiaan, on kolmas mies jo menossa kenelle näitä penskoja puskee. Eikä ole ainoa mun tuntema tapaus. Yleistäen voisi sanoa, että tietyntyyppiset naiset vaan jää kotiin niin lapsia tekemään, ne on kouluttamattomia, työtä vieroksuvia, ja niitä lapsia pusketaan kaikkien mahdollisten miesten kanssa koska se on ainoa keinoa saada jäädä kotiin ettei tarvi mennä tonne isoon, pelottavaan maailmaan jossa ehkä joutuisikin kohtaamaan uusia haasteita!

Enkä ole edes lapseton tai joudu käymään töissä koska ei ole varaa olla kotona. Kateellinen en siis ole.

Olipas toi niin totta! Just noin se oikeesti vain joidenkin ihmisten kohdalla, ikävä kyllä, on. Tunnen myös yhden, joka sai miehen kahlittua itselleen sillä, että tuli raskaaksi. Ja on pystynyt pakoilemaan töitä siitä asti. Ja kenties kohta kuuluu, että on tulossa seuraava lapsi...Miksi tehdä lapsia jos ei ole mitään muuta syytä kuin se, että saapahan lusmuilla kotona? Kun tämäkin tuntemani ihminen ei näytä kauhean äidillinen olevan lata kohtaan (kyllä me juodaan aina viikonloppuisin, mutta kotona, silloin kun lapsi jo nukkuu. Ja mä tiedän, että se nukkuu koko yön heräämättä! Ei haittaa vaikka on kännissä... ).

Se on se hetimullekaikkitänne ilman mitään epämiellyttävää tekemistä. Vauvantekeminenhän on mukavaa, mutta mielestäni ennen sitä tekemistä pitäisi parisuhdekin hoitaa kuntoon. Opiskella nyt ehtii myöhemminkin, mutta helpottaa oloa kummasti jos on edes jonkunlaisia "urasuunnitelmia" muitakin kuin lapsia ja miehiä.

Mä jo luulin että tää koski mua mutta ei se ollutkaan :D

Tapaus kuulostaa erikoiselta, ihmettelen mitä ihminen meinaa sitten tehdä kun on siinä iässä ettei lapsia enää voi hankkia ja kaikki ovat kouluikäisiä? Paskahommia lopunikäänsä?

tiedän just samanlaisen tyypin... pukkaa lasta toisensa perään maailmaan, (eri isät kaikilla tietty) sit otetaan ero miehestä että saadaan kaikki mahdolliset tuet...
ei voi ymmärtää.

Mulla on neljä lasta pienellä ikäerolla.Koulun kävin ja töissä olin. Aijon palata työelämään syksyllä kun nuorimmainen täyttää 3v ja olen nyt itse siis 28v.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän äalpsen kotiäiti:
Mulla on neljä lasta pienellä ikäerolla.Koulun kävin ja töissä olin. Aijon palata työelämään syksyllä kun nuorimmainen täyttää 3v ja olen nyt itse siis 28v.

Sä oletkin käynyt koulussa ja ollut töissä ja aiot palatakin työelämään, se on ihan eri asia. Mutta se, että ei edes yritä, suunnittele tai haaveile tekevänsä mitään muuta kun niitä lapsia et ei vahingossa joudu pois sieltä kotoo, on musta käsittämätöntä.

Tiedän yhden tällaisen tapauksen, jolle tuttava lainasi rahaa hyväntahtoisuuttaan, (ei tietenkään saanut takaisin) ja lapset kasvatetaan sossun putkeen, siinä on hyvä ura.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Se on se hetimullekaikkitänne ilman mitään epämiellyttävää tekemistä. Vauvantekeminenhän on mukavaa, mutta mielestäni ennen sitä tekemistä pitäisi parisuhdekin hoitaa kuntoon. Opiskella nyt ehtii myöhemminkin, mutta helpottaa oloa kummasti jos on edes jonkunlaisia "urasuunnitelmia" muitakin kuin lapsia ja miehiä.

Juuri näin! Ja kuinka monet tekee niitä lapsia sellaisen ihmisen kanssa, jota ei sitten loppujen lopuksi tunnekaan, ja suhde on karilla alta aikayksikön. Se on harmillista. Tuskin kaikki sellaisten tapausten raskaudet ovat vahinkoja, tai miehen/naisen psykopaattisuus/pettäminen/hakkaaminen tulee yllätyksenä. Jokainen kun tällä palstalla tuntuu niin väittävän.

Oli viisi lasta 25-vuotiaana. Meni opiskelemaan 27-vuotiaana ja valmistui 30-vuotiaana. Nyt on ollut 25 vuotta työelämässä ja ihan hyvin on kerenny töitä tehä. Ei mitään pahaa mun mielestä tuossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Tapaus kuulostaa erikoiselta, ihmettelen mitä ihminen meinaa sitten tehdä kun on siinä iässä ettei lapsia enää voi hankkia ja kaikki ovat kouluikäisiä? Paskahommia lopunikäänsä?

jep..samma här. :whistle:
ap...täällä kans 25v ja neljäs tulossa. so shoot me! :attn: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

No kerro mikä sun tulevaisuuden suunnitelma sitten on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

No kerro mikä sun tulevaisuuden suunnitelma sitten on?

kouluun ajattelin mennä. mutta en tiiä vielä mihin. lapsia ei enää tän jälkeen tuu. mutta oon silti saamaton tällä hetkellä jos toi on se mittapuu. peruskoulun olen käyny, kauppiksesta puuttui 1v, lukion lopetin kesken.

lähihoitaja ehkä vois olla mun juttu...tai matkailuala.

Se on sitä "uraäitiyttä" :D

Minulla oli 27-vuotiaana 4 lasta. Eipä kukaan oikein tajunnut, että opiskelin siinä sivussa, taitavatko vieläkään tietää että valmistuin kun matalalla profiililla elellään.

Tunnen kyllä itsekin äitejä, jotka oikein leveilevät sillä että he saavat tukensa riittämään niin hyvin ettei kannata töihin mennä ollenkaan :whistle:

Kyse tässä aloituksessa on kait siitä, että on tapauksia jotka eivät suunnittele, opiskeluja tai töitä hankkivansakkaan. Elävät sossunluukulta ja elatustuilla. Kunnan asunto jne. Tai viimeisin mies jonka kanssa seurustellut asuu eri (kunnan) kämpässä ja naimisiin ei mennä, ettei tuet lakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyse tässä aloituksessa on kait siitä, että on tapauksia jotka eivät suunnittele, opiskeluja tai töitä hankkivansakkaan. Elävät sossunluukulta ja elatustuilla. Kunnan asunto jne. Tai viimeisin mies jonka kanssa seurustellut asuu eri (kunnan) kämpässä ja naimisiin ei mennä, ettei tuet lakkaa.

Mitä vikaa kunnan asunnossa?

Ap puhuu asiaa, naita tapauksia kun todellakin on. Ihmeesti taalla on lukutaidotonta porukkaa tai ihan kaikki kasitetaan tahallaan vaarin. Siellakin on pian asiat varmaan samalla mallilla kuin alemman luokan Englannissa, eli alkaa olla muutama sukupolvi perakkain, joista kukaan ei ole koskaan ollut toissa. Tuilla eletaan ja uraaitiys aloitetaan jo teini-iassa kunnanasunnon ja tukien toivossa.

Yhteistyössä